Weten we eindelijk wat voor auto we willen, kunnen we niets vinden! We zijn opzoek naar een Opel Zafira. Km-stand liefst onder de 100.000 maar mag er ook iets overheen. Kleur; zwart - donkergrijs- 1800 cc (1.8) of meer, ivm caravan. Bouwjaar vanaf 2004, liefst 2006 ivm model! Het liefst bij een dealer, ivm garantie. prijs: incl. inruil 10.000. We hebben hier in de omgeving al gezocht maar alles is iets boven ons budget. Ik zou dolblij zijn als jullie mee willen helpen met zoeken! Het mag overigens overal in NL zijn.
Op GasPedaal.nl - Auto / occasions zoeken in alle autosites tegelijk. staan alle auto's bij elkaar die via diverse sites aangeboden worden. Ff de zoekmachine invullen en voila! Succes met je zoektocht!
Ik zou ook zeggen: zoekmachines genoeg. Als de auto van jouw wensen ergens in NL te koop is aangeboden, kun je 'm daar wel vinden. gaspedaal.nl autotrack.nl autotrader.nl Ingangen genoeg!
Er zijn ook genoeg dealers die op markplaats staan dus misschien even op mp zoeken?? Weet nog dat mijn stiefvader zijn fordfocus ook via MP heeft gevonden en die komt wel bij een dealer weg (in zevenaar).
alle aanrijkingen die jullie me hebben gegeven , heb ik al gebruikt. Niet elke garage adverteerd op deze sites, en dus dacht ik aan jullie. Jullie kennen opel garages bij jullie in de buurt. Ik wil zelf ook wel de site bezoeken. Als ik maar een paar namen heb!