Ik heb het oo gehoord. en ik weet het nog omdat jij Femke heet en ik ook. En hij opende met hallo Femke. Dus ik zei hallo terug. Hihi moest er wel een beetje om lachen. Ik duim met je mee hoor
haha grappig dat je het ook gehoord hebt ik vond het ook raar dat hij mijn naam noemde volgens mij riep ik ook nog een keer jippie, tjonge jonge.
Wat leuk!! En spannend!!!! Duim kei hard voor je want hoop dat je gaat winnen!!!!!!!!!! *duim*duim*duim*duim*
lief van jullie! ik was er s avond's rond kwart voor 10 tien uur, ja ik had opeens zo'n radioman aan de lijn en ik hoorde ze allemaal lachen op de achtergrond! ik had niet verwacht door te gaan en normaal bel ik nooit maar deze reis wil ik echt winnen, het is 5 nachtjes dus het is te doen!
een paar minuten voor half 12, ik keek mee op de live stream van 538, barry gooide de 4 kaartjes met namen op de grond, hij pakte er 1 en hij gaf hem aan iemand om het nummer te bellen, jawel mijn telefoon ging over 'dit is een testtelefoontje van KPN' echt niet riep ik! en jawel allemaal ik heb de reis naar AMERIKA GEWONNEN!!!!!
Jeetje wat ontzettend gaaf!!! Gefeliciteerd zeg!! Dat verwacht je toch echt niet?! En wanneer ga je? En hoelang??
bedankt nog voor het duimen allemaal!!! wanneer weet ik nog niet en het is voor een week! waaaa echt geweldig ik gillen op de radio!
Wow, das wel helemaal super zeg! Gefeliciteerd! En alvast een hele fijne reis, maar dat gaat vast goedkomen!
Hahahahaha femmy, ik lig hier echt in een deuk! Ik vind het helemaal leuk voor je. Moet vooral lachen omdat je dat gewoon zo niet verwacht. En jij keidroog er een topic over opent hier. Dan nog 'echt niet!' roept als hij belt. Je hebt gewonnen JEEEEEEJJ!!! Helemaal leuk!
ja ze bleven even volhouden dat ze van KPN waren dus ik zei nog ík zit de hele tijd te kijken hoor via de live stream' haha en even later zei ik 'ik zit in de studio' zegt hij 'nee als het goed is zit je thuis'.