Hej meiden, Zoals de titel al zegt ben ik vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger. Ben best wel onzeker over hoe en wat en heb met mezelf afgesproken om vandaag het laatste testje te doen en het hopelijk dan los te laten. Met een klein plasje vanmiddag eerst een kv gedaan, die was gelijk al mooi donker (nu knalt ie) en toen de digi gedaan. Ik had verwacht 2-3 te zien maar nu staat er al 3+ . Is dit normaal voor 4 weken en 2 dagen? Ik heb wel altijd geroepen dat als ik zwanger zou zijn het gelijk een tweeling zou worden. Nu weet ik door ovulatie inductie dat ik maar 1 ei had dus dan zou het een een-eiige tweeling worden. 26 februari eerste echo, even afwachten dus. Maar mijn vraag dus of het wel normaal is en niet op een bbz ofzo kan duiden? Ben wel blij met mijn testen, maar die 3+ had ik dus echt niet verwacht! Aan de andere kant, op 10dpo gaf de digi ook al 1-2 aan, ook niet met ochtendurine.
Dit kan hoor.Bij de een verdubbeld het hcg sneller dan bij de ander.Het is slechts een gemiddelde.Zegt niks over een eventuele tweeling ofzo hoor. Bij mij geeft hij altijd pas later dan officieel zou moeten bijv. 2-3 weken aan.Ik koop de testen daarom maar niet meer,word er onzeker van.Dat is dan weer de andere kant...kun je beter dit hebben!
Kan het is een indicatie die gemeten word door de hoeveelheid hcg in je urine. De een maakt meer en sneller hcg aan dan de ander. En het zegt niks over een eventuele tweeling het kan ook maar hoeft ook weer niet.
Nee wat zou daar erg aan moeten zijn dan Je hebt gewoon veel hcg kan geen kwaad hoor hihi. Lekker van genieten!
Ja, ik weet niet. Zou wel verklaren waarom ik af en toe al zo misselijk ben . Tis meer dat ik wel eens gehoord heb dat bij een bbz je hcg juist of te langzaam of te snel stijgt.
Meid je hebt vorige week een mooie 1-2 test gehad. Misschien zat je nu net op het randje voor 3+ Had je hem gisteren gedaan had ie misschien 2-3 aangegeven. Ik zou me echt geen zorgen maken tenzij je andere klachten hebt en bloed gaat verliezen
Hmmm, ik heb gister wel een beetje bloed verloren. En donderdagaaf bij het inbrengen van de utrogestan. Maar toen ging ik even voelen hoe mn bmm voelde (potdicht) daarna even korte kleine bloeding en toen was het over. Gister na het werk ook beetje roze/rood verloren, maar niet echt heel veel. Moet best een stuk lopen naar mn auto en liep best goed door en toen voelde ik aan mn buik al dat die het niet zo fijn vind. Thuis dus het bewijs wat ik voelde. In de bijsluiter van de utrogestan staat dat je daar abnormale vaginale bloedingen van kan krijgen, maar dat dit niet erg is. Daarnaast ben ik bekend met een snel bloedende bmm. Het was maar heel weinig. Vriendin zei ook al dat ik me zorgen hoefde te maken, heb geen rare krampen oid.
Zo'n knaltest had ik ook met 2 dagen voor NOD en na ovulatie inductie Toen waren we wel bang dat het er meer waren (ik had namelijk een eisprong met 5 eitjes, mss zelfs wel meer) Gelukkig is het er maar eentje Bij de een stijgt het HCG veel sneller/ eerder dan bij anderen, dat zegt verder vrij weinig. Bloedingen heb ik toen ook gehad, bij mij kwam het door bloeduitstortingen rondom de dooierzak. Kon verder geen kwaad en die bloedvaatjes zouden vanzelf dichtgedrukt worden als de kleine groter werd. Het bloeden is idd na een week gestopt.
ik had ook al snel een 3+ en zo'n knaltest. Bij mij blijkt al wel dat ik vorige week dinsdag een hcg van 15000 heb... ik ben ook erg benieuwd hoe dat nu is met de echo
Hmm paniekertje dit lijkt me juist alleen maar goed! Ik daarin tegen heb nog steeds 2-3 op de digi maar ach we hebben al even met een echo gespiekt en alles zag er goed uit voor het termijn... Dus het zegt echt niks! Probeer te genieten, probeer ik ook Fijne zwangerschap gewenst!
Nou het kan best zijn de optie van een twin , ik had op 3 weken al een 3+ op de CB (wist dat pas ahv.termijnberekening) in't verleden en het was effectief een twin
Ik had het ook rond die termijn 3+ maar blijk gewoon een week langer zwanger. De echo vorige week liet zien dat het er echt maar eentje is. En de echoscopiste heeft nog een keer extra gekeken.
Dank jullie wel dames! Vandaag mijn testdrang afgesloten met de laatste 4 testjes. Nooit geweten dat de zk zo donker kon worden . Blijkbaar een echte hcg bom hiero
Heb met mijn naam zorgvuldig uitgekozen . Hihi, maar ja maak me soms wel zorgen hoor. Af en toe nog beetje licht bruin verlies. Dan stelt zo'n super test me wel weer gerust