Net opnieuw een testje gedaan, wie wil kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik vind hem nog steeds grijs.
    Maar goed ik snap je vorige reactie niet, misschien wil je die nog even uitleggen?

2. Loe

Loe Niet meer actief

sorry jane, dacht dat je bedoelde dat ik mijn test had laten opdrogen dat het dezelfde test was. Excuus. Aanvaard?:)
    Maar ik heb bij mijn zoontje dus elke keer licht getest met ochtendurine en dan schrok ik me wild. Middags weer donkerder en 's avonds in het begin van de zw. duur ook lichter dan 'smiddags....zo zal iedereen wel anders zijn.

3. Loe

Loe Niet meer actief

Jane, komen grijze streepjes dan ook meteen opzetten, binnen een minuut oid? ik ken ze namelijk alleen als indrogers?

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja dat kan zie reactie maybe:

5. Loe

Loe Niet meer actief

heb het mijn man laten zien, het is geen grijs. De controle streep is nu ook wat paarsig. Zal het nog een keer proberen en anders liggen er nog een paar.

6. Loe

Loe Niet meer actief

nu, de laatste:

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als ik het me goed herinner ( en sorry als het fout is )

Was jij een hele poos terug toch ook aan het testen zo vroeg na je ei? Toen je in het ZH lag?
    Je vertelde toen toch dat je man geholpen was?

Maar als ik heel eerlijk ben vind ik deze test niet positief genoeg. De boven kant is ook duidelijker dan de onderkant van het streepje en ik vind hem ook niet roze maar grijs.

8. Loe

Loe Niet meer actief

hij IS dus niet grijs, dat is nu wel goed te zien. Maar goed, foto's zijn soms moeilijk na te bootsen qua kleurstelling, zeker op zo'n klein streepje. Maar wel bedankt voor je reactie. We gaan het afwachten.

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Misschien even testen met een ander merk?
    Albert Heijn, jumbo en nog een aantal supermarkten verkopen testen van diverse merken.
    Ik blijf er echt bij dat het grijs is en het een vreemd streepje vind, wat goed te zien is op de foto die ik in negatief heb gezet.

10. Loe

Loe Niet meer actief

zeg jane......... als ik er nu water bij doe zou het dan, als het geen 'echt' streepje is, wegtrekken? bedacht ik me nog. Ja, deka is hier open, maar die heeft wel een lading aan hcg nodig, dat lijkt me een beetje veel op zo'n korte tijd na ei.

11. Loe

Loe Niet meer actief

eh, en iets doms: ik wilde de test meteen na het dopen in de urine op de badrand leggen, toen viel hij en op de kop. Meteen weer goed gelegd (en een klein vloekje gelaten haha) maar zou dat met dat te maken kunnen hebben dat hij aan de bovenkant beter is doorgelopen? Mijn man denkt namelijk van wel.

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee en een indroog streepje trekt ook niet weg.
    Ik heb juist gehad dat een indroger juist duidelijker werd, dus zegt niks.
    Water kan je het beste gebruiken als de test geel is geworden.
    Cb + test is erg gevoelig.
    Die was bij mij duidelijker als de kv op 11 dpo.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het ook vreemd dat je test van 2 uur!!! daarvoor echt negatief is.

En dat je dan nu in ene wel zo'n duidelijke streep hebt. Met een tweede plasje.
    Dat je later op de dag duidelijker test oké maar 7 dagen na je ei met 2e plasje na 2 uur dat heb ik serieus nog nooit mee gemaakt hier op het forum. De meeste houden hun pies de halve middag op.

Loe misschien ga je het niet leuk vinden wat ik zeg sorry alvast daarvoor.
    Maar je lijkt er bijna obsessief mee bezig te zijn.
    De vorige ging je 5 dagen na je ei al testen en nu weer zo vroeg.
    Wacht lekker op je nod test dan pas dan is een test pas betrouwbaar nu niet.

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En nee dat vallen heeft geen invloed gehad.

15. Loe

Loe Niet meer actief

cb met een plusje? is dit nog gevoeliger dan met de indicator dan?
    hier maar even overleggen. t zijn dure testen natuurlijk. Kan ook gewoon even geduld hebben.....wordt vervolgd.

ik heb de test geplaatst trouwens op een amerikaanse site waar je testjes kunt plaatsen en daarbij gevraagd grijs of roze. Daar zegt men 9x positief. Ach, zo zie je, komt het op iedereen anders over zo'n foto. Ik weet het gewoon dus nog steeds niet. Niets anders te doen dan een andere test of afwachten.:)

16. Loe

Loe Niet meer actief

saja, wat je ervan denkt mag je natuurlijk zelf weten maar dit is gewoon zoals het is en ik ga het ook niet anders voordoen. Dit is gewoon zoals de test is, en dat je nooit anders gezien hebt, kan ik ook niet helpen. Maar ik zou het nu in mijn eigen topic graag alleen over de test willen hebben, daarvoor heb ik mijn test uit het zwang. en ovu testen topic gehaald. Ik vraag je begrip hiervoor.

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Loe, sorry maar heb je daar ook gezet dat je 7dpo bent en man gesteriliseerd, en dat je test in krap 2 uur van negatief naar "positief" is gegaan?
    Meiske bedoel het echt niet lullig maar ik denk echt dat je het even los moet laten.
    Wat mij ook erg opvalt is dat je controle streepje van beide testen even donker paars zijn.
    Dat duid over het algemeen op een oudere niet verse test.
    Ik zeg niet dat het zo is, maar het lijkt wel zo op je foto's sorry.

18. Loe

Loe Niet meer actief

nou dat is het niet. heel jammer dan. daarom heb ik dus een eigen topic aangemaakt, om dit gedoe te voorkomen. De foto's die je in het begin van dit topic ziet zijn vers van de pers. En ja hehe, later in het topic kun je naar de tijd kijken, zal ook de test opdrogen. logisch he. Maar het streepje was er binnen enkele minuten, ruim voor de vijf en dit is gewoon helemaal eerlijk zoals het is. He bah, zit ik weer mezelf te verantwoorden. Ik vraag gewoon naar de test te kijken. Ik word hier echt verdrietig van, laat maar.

Topic mag gesloten worden. (en nee, er zijn geen achterliggende motieven, of andere dingen)

19. Loe

Loe Niet meer actief

He bah! Ik wil gewoon een testje showen en gewoon een oordeel, streepje, geen streepje, grijs of niet grijs. Maar dat gedoe over mijn situatie, alstublieft. Houd erover op of reageer gewoon niet. Ik wil gewoon een test laten zien, gewoon een eerlijke test!

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar even serieus

Wat wil je dan.

Wij denken dat hij negatief is ( jij blijft bij hoog en laag beweren van niet )

Moeten we dan allemaal zeggen Loe gefeliciteerd omdat jij dit blijkbaar wilt?
    We zeggen eerlijk wat we ervan vinden en dan is het niet goed.

Deel Deze Pagina