Ik zie ook een streepje morgen nog eentje en dantrek je ze maar op een rijtje om te zien of ze duidelijker worden. Merk wel dat de dipstick testen paarsiger kleuren ipv.echt echt roze zoals 3 jaar geleden!
Nu heb zonet zelf nog getest en blijkt dat die niet paars maar roze uitslaan als je ze binnen de halve dag doet , dus ik snap niet dat de jouwe paars uitslaan per direct ... In mijn ogen klopt er wat niet ... Ofwel de testen ofwel zijn het testen die je langer hebt liggen.
Nimme, heb de testen net vorige week binnen gekregen en ze zijn goed tot ergens in 2014 dus oude testen zou niet kunnen. Hai bereke! dank je my boys
Feliciteren durf ik nog niet, zeggen dat je hoop mag hebben wel heb even gemist wanneer er opnieuw getest gaat worden..?
Ik zou zeggen dat je zwanger bent. Ik kan de streep zien en het lijkt niet grijs. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Ytest, heb je niet gemist hoor, haha, ik heb nog niet gezegd wanneer ik weer ging testen. de druk is nu wel hoog hhihi. Nee hoor. Ik denk overmorgen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/402768-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-18-a-279.html#post14132492 Zo begonnen de testjes van mij. Volgens mij dezelfde test. Bij jou vind ik ze al donkerder. Succes!
Ik zou mezelf niet kunnen inhouden tot overmorgen maar het is wel het verstandigste natuurlijk . Goh ik vind het zo spannend voor je! Ik duim!
Oei is er gedoe geweest? Trek je er maar niks van aan hoor. Jij bent zo'n lieve meid en goeie mama en staat daar boven!
*bloos* dank u. Doet goed. Ja, karaktertjes? Ja, ze zijn 2..................oef. Grote beer is inmiddels een metertje lang en 16 kg. Hij is vorige week gediagnosticeerd met hemi.hyper.trofie. Zijn ene beentje is langer dan de ander. Hij heeft door snelgroeiende cellen echter ook tot zijn zesde een sterk vergrote kans op een niertumor. Dus moet elke drie maand een echo. Poe, schrok me wild. Maar verder is alles helemaal goed met hem. Hij heeft ook een flink karakter hoor, lief zeker, maar poe poe.
Loe, hij lijkt me wel positief. Maar leg ze eens naast elkaar? Ze hebben beiden een andere achtergrond / houten plank ofzo? Dus dan tekent de kleur op het oog misschien ook anders af. Als je ze naast elkaar legt kun je misschien al beter zien het verschil tussen de testen.