Net opnieuw een testje gedaan, wie wil kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik blijf erbij ik zie ze en ze zijn roze!

2. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik denk toch echt zwanger! Vind die eerste testen totaal niet grijs maar juist paarsachtig.. En bij die van kv zie ik ook een lichte streep.. Zou wel erg toevallig zijn als beide positief uitslaan en je niet zwanger bent! :) Dus heel voorzichtig gefeliciteerd

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Misschien ben ik de enige, maar deze testjes overtuigen me niet. Ik denk echt vals positief, ik vind te streepje een beetje raar. Lijkt net of bij het onderste testje alleen de buitenlijntjes er staan. Bovendien heb ik ook wel deze streepjes gehad, maar toen echt niet zwanger. Mocht je wel zwanger zijn, dan zou het streepje morgen of overmorgen duidelijker moeten zijn.

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames zullen we een onderlinge vete per pb oplossen of de negeerlijst gebruiken. Dit is ontzettend storend voor andere forumleden! Graag ontopic nu.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Myrthe, ik kan niet zien wat lov geschreven heeft, want ik heb haar op mijn negeerlijst staan op advies van Natasja. Maar ik begrijp dat het weer een vervelend berichtje is. Jammer. Dank je wel dat je ingegrepen hebt.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah daar ga je weer hè meid! Kappen echt waar!

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Mooi geweest nu. Ik doe dit topic dicht. Loe je kunt een nieuw topic starten mocht je dat willen.

Jan

Deel Deze Pagina