Ik denk toch echt zwanger! Vind die eerste testen totaal niet grijs maar juist paarsachtig.. En bij die van kv zie ik ook een lichte streep.. Zou wel erg toevallig zijn als beide positief uitslaan en je niet zwanger bent! Dus heel voorzichtig gefeliciteerd
Misschien ben ik de enige, maar deze testjes overtuigen me niet. Ik denk echt vals positief, ik vind te streepje een beetje raar. Lijkt net of bij het onderste testje alleen de buitenlijntjes er staan. Bovendien heb ik ook wel deze streepjes gehad, maar toen echt niet zwanger. Mocht je wel zwanger zijn, dan zou het streepje morgen of overmorgen duidelijker moeten zijn.
Dames zullen we een onderlinge vete per pb oplossen of de negeerlijst gebruiken. Dit is ontzettend storend voor andere forumleden! Graag ontopic nu.
Myrthe, ik kan niet zien wat lov geschreven heeft, want ik heb haar op mijn negeerlijst staan op advies van Natasja. Maar ik begrijp dat het weer een vervelend berichtje is. Jammer. Dank je wel dat je ingegrepen hebt.
Mooi geweest nu. Ik doe dit topic dicht. Loe je kunt een nieuw topic starten mocht je dat willen. Jan