Ik word gek van dat wachten. En het stomme is dat ik bijna zeker weet dat het raak is Slaat helemaal nergens op maar ik heb al vanaf afgelopen zaterdag ongiverschijnselen terwijl dat nog een week zou moeten duren. Ik ben normaal erg nuchter maar begin nu een zekere mate van hysterie te bereiken
O erg is dat he! Ik heb het ook weleens zo erg gehad. wer er gek van. Inmiddels weet ik dat het bij mij niet telt als ik zeker weet dat ik zwanger ben. Is me namelijk al 3 keer gebeurt en nu denk ik niks meer. Hahaha! Maar ik hoop dat jij goed zit met je gevoel. Zeker aangezien je voor de eerste 2 jaar besig bent geweest...Poeh, wat een tijd zeg!
Hoi hoi, Ik ga morgen beginnen met de ovulatie testjes, ben benieuwd ! Hopelijk ontdek ik mijn eitje dat zou al wel een soort gevoel van rust geven, weten dat je het in ieder geval op de goede dagen gedaan hebt zeg maar. Succes allemaal, Bibu !
Hoi meiden, ik ben bang dat ik m ook heb gemist. Ik vond het tweede streepje niet donker genoeg, maar een dag later werd de test licht. Nu hangt het er een beetje vanaf, want we hebben er wel omheen geklust... Wachten... ik baal zo van die cyclus. Eerst een week ongi (nou ja, dan ben je even flink teleurgesteld, maar je gaat er weer voor), dan een spannende periode van klussen en je ei en dan dat ellendige lange wachten... Ben blij dat ik overdag voor de klas sta en afleiding heb, ik zou finaal gek worden anders. Ook ik voel steekjes en het zeurt in mijn onderbuik, maar ik heb nog een dag of 9 te gaan dus mag mezelf niets aanpraten. Succes iedereen! En laat het weten, he!
Hihihi, ik moet er wel een beetje om grinniken. Als je zo eens wat topics terug leest zijn we best een stelletje mutsen zo met elkaar En ik doe er keurig aan mee Nou ja, tis ook erg fijn als je je onzekerheden en teleurstelingen met elkaar kan delen.
Hoi hoi, Hier weer een vraagje omtrent de ovulatietesten. Is er iemand die ervaring heeft met de digitale ovulatietesten van clearblue ?? Ben benieuwd of ze bevallen zijn en of het klopt dat je die kunt gebruiken met ochtend urine. Heb zojuist een eerste test gedaan van matcare maar het eerste streepje is heel erg licht en nu ben ik bang dat ik mijn eitje mis. Ik heb namelijk heel veel moeite om 4 uur niet te plassen voor zo`n test, heb het 2 uur volgehouden maar toen lukte het echt niet meer. Als je die digitale dus met ochtend urine mag doen zou dat veel schelen voor mij, alleen niet voor mijn portemonnee maar ach kindertjes zijn duur, hahaha.... Hoop op reacties, Bibu !
Nou we gaan maar opnieuw ovulatietesten bestellen Helaas vanmiddag mijn menstruatie opgang gekomen Vind er niks an. Wist zo zeker dat het raak was.
Ik heb laatst dus ook zo'n vraag gesteld, zie onderstaande link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik hou het namelijk ook niet vol 4 uur niet te plassen met de hoeveelheid water die ik op een dag drink...... zwaar onmogelijk Ik ga deze maand ook voor het eerst beginnen met de ovu-testen van CB (digitaal), dus ben zeer benieuwt of ik mijn eitje ga vinden Meiden jullie allemal succes deze maand met de ovu-testen Liefs
ik heb net ovu testen besteld Wel spannend want het worden me 1ste testen in me hele leven haha... Maar even een vraagje: Als je nou twee duidelijke strepen hebt dan moet je gaan vrijen? Wat ik eruit op maak wel maar wil het wel even zeker weten natuurlijk groetjes
Hoi, Ben inmiddels vanaf dag 9 aan het testen en vandaag dag 17 nog geen eitje, als ik hem maar niet gemist heb, heb me keurig overal aan gehouden maar nog geen smiley. Word er wel een beetje nerveus van. Liefs, Bibu !
Wat vervelend Bibu, dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik weet het ook niet. Heb zelf besloten toch geen nieuwe testen te kopen. Dat legt de nadruk er helemaal zo op. Ik heb ook geen ervaring met de testen van CB, dus kan je helaas niet helpen. Hoop voor je dat er anderen zijn die dat wel kunnen.
Hoi hoi, Dit is onze eerste ronde (ronde 7) met ovu testen, wilde deze ronde kijken of ik mijn eitje kan opsporen maar ben nu weer bang dat ik hem gemist heb wat niet zou moeten kunnen. Of hij moet voor dag 9 geweest zijn, ondertussen klussen we maar om de dag, geen straf hoor. Bedankt voor je reactie, jij ook veel geluk. Bibu !
ik gebruik al een paar maanden de ovulatie testen van cb en dan de digitale. volgens mij mag je geen ochtend urine gebruiken. ik doe dus gewoon 4 uur lang niet drinken of nauwelijks. ik heb ook wel eens dat ik na drie en half uur niet meer kan houden en dan doe ik de test gewoon. heb tot nu toe altijd mijn ei kunnen opsporen. ik stop nu met de testen omdat ik iedere maand op dezelfde dag mijn ei krijg en ook op precies de zelfde dag mijn ongi, ligt er alleen aan of de maand 30 dagen of 31 dagen heeft. dus ik heb mijn ongi de ene maand op vrijdag en de andere maand op zaterdag. ben heel blij met mijn lijf dat het zo netjes gaat de hele tijd. nu moet mijn lijf alleen op houden met mij voor de gek houden door allerlei kwaaltjes te fabriceren waardoor ik steeds denk dat ik zwanger ben hahahhaah. groetjes peggy
Hoi hoi, Ik heb de bijsluiter nog eens goed bekeken en er staat niet in dat je niet met ochtend urine mag testen, wel dat je 4 uur niet geplast mag hebben. Heb de staafjes die er uit kwamen bewaard en zie duidelijk op dag 16, 2 strepen, daarvoor wat vage en daarna een vage en vandaag geen tweede streepje meer maar nog geen smiley, weet wel dat ik niet van die staafjes uit mag gaan maar zou ik de 16e mijn eitje gehad hebben ? Bibu !
Dames, Ik kijk nu naar de ovulatietesten van Matcare op de website. Maar ik kan ze daar niet vinden. lfs Caroline
Hier ook nog even snel een vraagje, ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen, maar omdat ff afgelopen maand dacht dat ik mn ei op dag 19 gehad heb en ik zelf dag 15 dacht, leken ovutesten mij een goed oplossing. (ze staan echt hier op de site hoor caatje!) Gisteren was die positief, zo goed als even donker en eerder alleen maar heel lichte teststreep. Dus geklust. Vandaag was die wéér positief, terwijl ik juist vandaag mn ei verwacht. Kan die dan vandaag alsnog komen, of ws morgen? Want dan ga ik vanavond vriendlief nog even verleiden.... tnx dames!