Bibu, is het niet net als met de digitale zwangerschapstesten dat je niet naar de streepjes mag kijken? Op de testen van matcare staat trouwens ook dat je niet met ochtendurine mag testen, heb dat vanmorgen stiekum toch gedaan en toen gaf die negatief aan en gisteren positief en vanavond weer, zal dus wel wat met die ochtendurine te maken hebben.
Hoi hoi, Het klopt dat je niet van die streepjes uit mag gaan maar je ziet zo`n mooie opbouw naar dag 16 en daarna verdwijnt dat tweede streepje weer en vandaag geen tweede streepje meer dus ik dacht zou het dan de 16e gebeurd zijn of werken deze tests helemaal niet met streepjes ? Bedankt, Bibu !
Ik heb er geen ervaring mee, maar van de digitale clearblue zwangerschapstesten weet ik dat er soms ook een tweede streepje te zien is terwijl de test niet zwanger zegt. Dan mag je niet van de streepjes op de test uitgaan. Heb je ook getempt? Dan schept dat misschien even duidelijkheid. En anders denk ik nog even doortesten....
Dan mag ik er dus van uitgaan dat je niet naar de streepjes mag kijken, stom dat ik dat dan wel doe he ?! Nou ja ben gewoon bang om hem te missen, ik test deze cycles nog netjes door tot ik een smiley krijg, moet ik wel weer een nieuw setje kopen maar dat heb ik er wel voor over. Heb niet getempt, misschien komende cycles toch maar eens doen. Bedankt voor je reactie en jij ook succes hoor, Bibu !
Dank je bibu!~Ik heb alleen ovutesten gedaan omdat ik er met mijn temp niet helemaal uit kwam,maar k blijk idd mn ei te hebben op het moment dat ik altijd dacht...gewoon netjes op dag 15 (wat een mazzel he, zo heerlijk regelmatig!) Nog één ding, mn vriendin (zeer ervaren op dit gebied)vertelde mij dat zei in haar laatste zwangerschap geen positieve ovulatietest en ook geen tempverhoging gehad heeft, maar ze was echt zwanger, het resultaat is bijna 2! Dus volgens mij kan je je LHpiek ook "mislopen". Misschien gewoon klussen als je het niet vertrouwd? Succes meid! Ik heb mn charmes in de strijd gegooid en goed resultaat behaald hier, dus wie weet deze maand een keer wél geluk!
Dankjewel, Wij klussen er wel op los hoor hier, voor de zekerheid dus als ik hem niet gespot heb op de ovu testen dan werd mijn eitje netjes opgewacht door een legertje zaadjes, hahaha... De duimen draaien hier. Liefs, Bibu !
Hahaha! Nou mooi zo! Dan ga ik ook voor jou duimen Nu ga ik lekker naar mn bedje...heerlijk slapen met dit weer! Cao! Liefs!
Hoi hoi, Vanmorgen weer een ovu test gedaan maar nog steeds geen smiley dus geen eitje, dag 20. Mijn langste cycles is 31 dagen dus of ik krijg een hele lange cycles of ik heb mijn eitje gemist, word er nerveus van ! Bibu.