Deze tas moet terug gestuurd worden... (maar ik wacht wel eerst tot die andere binnen is ) Ja ben blij dat ik zo'n snelle reactie kreeg en dan ook nog zo'n goede oplossing...
Jippie, me nieuwe luiertas is net binnen! Deze is wel echt nieuw! Ben er zo happy mee! Kan niet wachten tot ons ventje geboren is en ik er mee kan showen 8)
Gelukkig! Vind het wel gek hoor...hebben ze daar dan een doos staan met allemaal toevallig dezelfde tassen die door medewerkers worden gebruikt?!?!?!?
Netjes opgelost! En foutjes kunnen idd gemaakt worden. Als ze het dan ook maar goed oplossen en dat hebben ze gedaan.
Ik snap eigk niet hoe ze een gebruikte tas uit de ''verkeerde'' doos konden pakken, je zou eerder denken dat ze de eerste en beste tas hebben gepakt die ze tegen kwamen gebruikt of niet en dat hebben opgestuurd ^^' maar ze hebben het snel opgelost =D
Ach dat snap ik ook niet helemaal maar ben wel blij dat ze het zo netjes en snel hebben opgelost! Ze hadden me ook voor leugenaar uit kunnen maken ofzo... of gewoon niks met mijn klacht kunnen doen...