Hoi hoi Ik heb een vraagje. Ik ben vorige week woensdag gecurriteerd omdat er blijkbaar toch nog wat was achtergebleven na m'n bevalling en daardoor een BM ontsteking heb opgelopen. We weten nog niet zeker wat het is geweest want de uitslag heb ik nog niet dat duurt nog een dikke maand. Het vloeien na de curettage viel wel mee, een beetje roze soms met wat waterige vloeistof. Maar vanavond heb ik ineens weer knal maar dan ook knal rood bloed verlies. Helemaal niet veel dus geen bloed bad. Maar wat moet ik nou verwachten, ik moest de VK bellen als ik rood bloedverlies had maar ik heb nu geen koorts of verlies geen giga hoeveelheden. Maar ging dat rood bloedverlies nou gepaard met de hoeveelheid die ik verlies? Manlief was er ook bij maar die liep ook gelijk de kleine man te verzorgen dus die zal ook maar met een half oor hebben geluisterd. Moet ook zeggen dat het soms best ruikt? Hoort dit ooK? Ik baal zo van m'n zwangerschapsdementie kan niks onthouden .
Hoi Koeky, je kunt wel tot 4-6 weken na een curettage/bevalling vloeien. Vaak neemt dat in de eerste week af, maar wordt dan daarna vaak weer een beetje meer omdat je dan mobieler en actiever bent dan daarvoor. Zolang het er niet uitloopt en je geen koorts hebt mag je het wel even aankijken. Op zich mag kraamzuivering (zoals het oorspronkelijk toepasselijk heet) best een beetje ruiken, maar als het echt gaat stinken, dat iemand anders het ook echt zou kunnen ruiken, dan is het verstandig toch even contact met je gyn/vk op te nemen. Groetjes Brigitte