hallo ik lees elke dag mee en soms reageer ik ook op berichten van een ander, maar ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik zelf moet. ik ben 33,4 weken zwanger Afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest. Loop bij de gyn omdat ik suikerziekte heb ( wat met een dieet nu heel goed onder controle is) en voor mijn bloeddruk. Afgelopen dinsdag te horen gekregen dat het buikje van de baby wel voorloopt ong 2 weken. en dat het in een onvolkomen stuit ligt. maar er ws genoeg vruchtwater dus de baby kan nog draaien. ook mijn bloeddruk was wel wat omhoog gegaan, van 140-80 naar 140-90. maar dat was nog binnen de normen. wel aangegeven dat ik wat sterretjes zie soms maar dat dat ook kan komen omdat ik me soms te snel draai met mn hoofd. Nu heb ik ongeveer al 2 weken last van dat ik moe moe moe ben maar goed dat hoort er ook weer bij. Nu heb ik vanacht bijna 11 geslapen en ben nog bek af, lichte hoofdpijn de laatste week. Met mijn eerste dochter heb ik 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik afwijkende leverwaarde had. en ben ingeleid met 38 weken. De co assistent die de controle deed maakte zich niet zo druk en zei over 3 weken weer langskomen, maar heb toen al wel aangegeven dat me dat te lang duurt. Dus mocht weer komen over 2 weken. Maar weet nu gewoon niet zo goed wat ik meot. ene kant wil ik geen aansteller zijn maar andere kant wil ik gewoon mn bloed nagekeken hebben en mn urine, ik voel me gewoon niet mezelf. wat is jullie mening? alvast bedankt
Ik zou bellen . Als je uitlegt dat je je niet goed voelt en hoe het bij je andere zw gegaan is zullen ze je ws willen onderzoeken. Tenminste mijn ervaring is dat ze al mijn klachten altijd grondig onderzochten. Succes !
Als je het niet vertrouwd even bellen en zeggen dat je je bloed en urine gecontroleerd wilt hebben. Beter te vaak dan te weinig.
Idd gewoon bellen hoor.... Jeetje pas na 3 weken weer komen... Soms vraag je jezelf toch af of ze stom zijn....
Desnoods via je huisarts spelen? Zeggen dat je je niet goed voelt, desnoods beetje liegen dat je pijn hebt met plassen, mag je missch een testje doen op blaasontsteking. Die testen geven ook aan of er suiker in de urine zit of een verhoogde concentratie afvalstoffen van je nieren. Of toch effe de poli bellen, sterretjes zien,hoofdpijn,die bloeddruk.... Apart dat ze je pas over drie weken weer willen zien.
hallo ik heb gebeld en er is overlegt, ik heb moet morgen om half tien bloedprikken en mijn urine laten checken dan heb daarna een ctg en daarna een afspraak bij de gyn, ben wel blij dat ik toch gebeld heb, het is zo makkelijk voor een ander had ik allang gezegt bellen beter een x te veel dan te weinig. bedankt voor jullie advies