net pretecho gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bartje, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    hallo, moet het effe kwijt,heb net pretecho gehad,ben 17,5 weken.en hij kon zien wat het wordt....alleen dat is nog een verassing.
    beeb loopt nu bijna 1 week voor op schema en lag stil,had geen zin om te bewegen hhaha.placenta lag ook AAN de voorzijde,kan dit nog veranderen

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pfff..spannend zeg!
    Hij weet wat het is...jullie niet! (toch?).

Over die placenta...
    Volgens mij veranderd dat niet maar onmogelijk is het volgens mij niet.
    In sommige gevallen houden ze hem in de gaten, dat hij niet voor de uitgang gaat liggen.
    Dat zou dus betekenen dat hij wel kan verschuiven?!

Het nadeel is dat je het soms minder gauw voelt, bij een placenta aan de voorkant.

Waarom eigenlijk een pretecho bij 17.5 wk?
    Je krijgt bij 20 wk toch altijd een echo?

Verder was uk gezond?

3. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    we waren bij jan koning in ochten en hij kan het met 16 weken al zien wat het wordt en heeft het nog nooit verkeerd gehad.over 2 weken hebben we de 20 weken echo dus kunnen we nog een keer loeren.wij weten wel wat het wordt maar vertellen het niet,is elk keer weer een mooi moment als het het vertellen tijdens zo een echo.beeb was geheel gezond,had blaas en maagje al gevuld en dat is een goed teken,ging alleen met de rig naar ons toe liggen en verplaatste zich niet meer.lekker eigenwijs ding haahaha,maakt ook helemaal niets uit

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ook een pretecho gepland met 18 weken, ik vind het juist wel fijn om dan na 2 weken bevestiging te krijgen dat het geslacht idd goed gezien is (ja of niet natuurlijk...).

Sowieso, het lijkt me heerlijk om 2x in 2.5 week ons kindje te zien! En we kunnen altijd nog een 2e pretecho doen rond de 28-30 weken ofzo.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi Bartje,

dat je placenta aan de vorokant ligt is niet afwijkend of zo. Het ligt OF aan de voorkant OF aan de achterkant en zolang het niet voor de uitgang ligt is er niets aan de hand. Het hoeft dus niet perse aan de achterkant liggen. Het enige verschil is inderdaad dat je je baby wat later en minder heftig voelt.

Groetjes,
    Kiwi

Deel Deze Pagina