Als eerste: Nee ik weet dat ik niet zwanger ben, ik denk het ook niet en ik ben er ook niet mee bezig. Ik wil alleen weten of er hier dames zijn die dit herkennen. Ik slik nu dus bijna een half jaar denk ik, de Yasmin. Normaal gesproken ben ik netjes op tijd 3 tot 4 dagen ongi. Laatste keer was.. 13 september of rond die datum. Was vrij plotseling, 4 september was namelijk mijn 3 dagen ongi na de pilstrip. Bijna 2 weken later werd ik dus ineens, weer ongesteld! Maar we zijn nu weer 2 weken verder, ik heb nu dus al 2 weken lang bloedingen. De tweede dag vrij heftig, de overige dagen (dus eerste dag, 3e dag etc.) héél licht. Eigenlijk alleen op de tampon, verder nauwelijks waar te nemen. En ik baal ervan.. Het is nog steeds niet over., Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
een tussen tijdse bloeding misschien en volgens mij is de yasmin een lichte pil en wie wee t stoot jou lichaam de pil gedeeltelijk wel uit als ikjou was zou ik even contact op nemenmet je ha succes
Ja moet ik nog doen. Ik snap het ook niet. Gisteren hevige rugpijn en buikpijn, hevige bloedingen, vandaag was het weer amper te zien. En ik ga nu richting derde week.
Vanochtend bij de dokter geweest. Vermoeden bestaat dat de pil zo licht was dat ik er doorheen zwanger ben geworden, en dat dit een miskraam is. Volgende week heb ik een inwendig onderzoek, en ik ben op een zwaardere pil gezet