Gisteren had ik een positieve ovutest en was mijn temp 36.1 Ik had tot aan gisteren de hele tijd last van ovupijn in mijn linkerlies. Vandaag getempt en nog steeds 36.1 Kan dat voorkomen, dat je een positieve ovutest hebt, maar nog geen tempstijging? M'n borsten zijn nu ook wat gevoeliger en heb geen last meer van ovupijn.
ja dat kan..als je een posi test hebt komt binnen 24/48 uur je ei, dus de volgende dag of de dag daarna. Pas de dag NA je ei krijg je een tempstijging. Goede kans dat je of morgen een tempstijging hebt of dat je vanavond ook nog posi test en pas morgen je ei krijgt en dan dus pas overmorgen een tempstijging hebt. Snap je um nog een beetje?
hoi hoi, Je temp savonds zegt niets over smorgens hoor...daar kan je lelijk je vingers mee branden (weet ik uit eigen ervarin LOL) Ben ook benieuwd wat ie morgen doet...
die is zeker geweest ja mooie stijging hoor. Als je een account aanmaakt op fertilityfriend.com kan je je temp bijhouden en krijg je een mooie curve. FF geeft hierbij ook aan wanneer je een eisprong hebt gehad. Super handig, al die meiden hier gebruiken het
Die had ik al aangemaakt en die gaf ook aan dat m'n ei is geweest Helemaal blij mee, omdat ik pas na 102 dagen ( na pilstop ) ongi werd.. Ik hoopte dat ik nu wel "op tijd" mijn ei zou krijgen en wel of niet ( hoop natuurlijk van niet ) ongi word. Mijn temp heeft nu wel weer een dipje van 36.3 Vind het allemaal erg spannend, maar verwacht niet dat het meteen raak zal zijn. Ga ervan uit dat we nog even door mogen klussen.
hey meis, anders "moet" je je kaartje ff in je profiel plakken. Via sharing en dan homepage setup, dan krijg je een link (bijna bovenaan) en die kan je dan in je pro plakken. Net zoals bij mij... Kunnen we allemaal een beetje je verloop volgen. En dan kun je als je dat leuk vindt ook ff bij het topic tempkaartjes komen kletsen, daar bekijken we elkaars kaartjes en daar kan je al je vragen neerleggen
Ik ben ook een aantal dagen geleden begonnen met temperaturen, maar bijhouden lukt niet, mijn temp is 35,9 Weet iemand wat dit betekent?
Heb je al geprobeerd een accountje aan te maken bij FF? Alleen aan de temp 35.9 kunnen we niets opmaken. Als je een eisprong hebt gehad, stijgt je temp de dag erna met minimaal 0.2 graden en blijft minimaal 3 dagen hoger dan je basale temp (gemiddelde temp voor je eisprong) Welke cyclusdag zit je? En wat is je cyclusduur gemiddeld?