he meiden, Ik zit nu alweer 2 jaar in de MMM, maar het lijkt een eeuwigheid. Ik heb er 6 mislukte IUI's opzitten dus gaan we beginnen met IVF. 6 maart hebben we onze intake. Bij ons is niets gevonden waardoor het niet zou kunnen lukken, en we hebben al een zoontje van bijna 4 jaar. Jullie zullen allemaal wel het gevoel herkennen dat je aan de ene kant opgelucht bent weer verder te kunnen met een behandeling maar aan de andere kant hebt ik best wat angst voor het eindstation. Wat als het niet meer lukt! Ik surf al tijden mee op de topics van andere meiden maar nu is het wel tijd voor mijn eigen onderwerp. Ik hou jullie op de hoogte! Succes meiden dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden. xx Maaike
Hoi Maaike !welkom hier helaas dat je je hier ook moet aansluiten. Dat lijkt me helemaal balen dat je niet weet waar het aan ligt dat het niet spontaan lukt. Ik ben iedere keer weer opgelucht en blij dat ik een fase verder ga in de ivf. KLinkt wel raar he maar ik kijk er zo naar uit als het eenmaal achter de rug is en een positieve test in handen heb. Tot nu toe valt het me zo mee, nergens last van gehad. Alleen wat spanning en onzekerheid. Ik wens je veel succes en dat je snel mag beginnen.Groetjes Herma
He Herma, Ja raar he dat je zo uitkijkt naar die volgende stap. Kan niet wachten tot ik weer mag gaan spuiten, ik lijk wel een junk. Ik zie ook het meeste op tegen de teleurstellingen die misschien gaan komen. Ik heb nu ook even lekker 2 mnd rust, daar voel ik me wel fijn bij. Als het goed is mag ik in april beginnen. Ik ga voor je duimen dat de punctie goed gaat verlopen, zie je er erg tegenop? Thankx voor je bericht. xx Maaike
Hoi Maaike, Welkom en heel herkenbaar wat je schrijft , ook wij mogen waarschijnlijk in april met isci verder gaan. Succes en heel veel sterkte! Groetjes Alice
he meiden, Bedankt voor jullie antwoorden. Gefeliciteerd Sloppyslayer, ik heb je verhaal op een ander topic gelezen. Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen dat het probleem bij de innesteling lag. Geniet van deze mooie tijd! Alice en Mounia, jullie ook heel veel succes met jullie behandelingen. Dat 2009 ons jaar maar mag worden. Liefs Maaike
Hoi Maaike ik zie heeel erg tegen de punctie op ja. Heb wel een kalmerend tabletje gekregen voor de nacht ervoor en de ochtend ervoor. Krijg een infuus met morfine dus dat wordt lekker spacen! Maar alleen al voor t infuus ben ik bang. Groetjes Herma
Hallo, Ook ik ga eindelijk na 5 jaar proberen iets concreets doen, naar mijn gevoel. Ik wacht op mijn ongi, en dan mag ik beginnen met Decatypil en de volgende dag met Gonal-F. Als alles goed gaat weet ik eind maart, begin april of mijn 1e IVF poging is gelukt. Ook ik ben zenuwachtig, maar ik laat het over me heen komen. En dat te bedenken dat ik 10 jaar geleden pontaan zwanger raakte van mijn zoontje, en nu moet het met veel poespas, hihihihi. Ach we zien wel. Iedereen die de IVF traject op gaat, veel succes. Groetjes
Hey Maaike, Eindelijk je eigen topic! Ik ga je hier volgen!6 maart komt al snel dichterbij, nog een paar daagjes spannend! Liefs Zora
hey lieve meiden. Bedankt voor jullie berichtjes. Naatje, hoe is het met jou meid. Ik heb je verhaal gevolgd en weet dat je laatste IVF ook is mislukt. Ik las in je eigen topic dat je je er nog niet bij neer kan leggen en IUI wilt gaan proberen. Heel veel succes meid, ik denk aan je. Zora, Ja eindelijk mijn eigen topic, ik vond dat het wel een keertje tijd werd. Hoe is je IUI gegaan? Angellady, heel veel succes met je eerste IVF, mijn duimpjes draaien voor je. Ik kijk erg uit naar vrijdag, een stapje dichter bij ons kindje. xxxxxxx Maaike
Hoop dat de tijd voorbijvliegt meid! Hier minder nieuws, ei is gestopt met groeien, dus pogng afgebroken en zit nu aan de provera. Zucht..... Op naar de volgende poging dan maar!
Hey Zora, Ik las het al in je eigen topic........echt balen zeg. Ik hoop dat je wat meer geluk gaat krijgen met je IUI's. Ik blijf voor je duimen hoor. Mijn zusje is bevallen van haar 3e.....zucht. Ik ben natuurlijk harstikke blij voor hoor maar je voelt je eigen pijn dan zo sterk. Ik vind het ook zo oneerlijk dat wij zo moeten knokken terwijl andere zo snel zwanger raken. Maarja daar kunnen we eeuwig over discuseren. Ik laat je nog weten hoe het vrijdag is gegaan. xxx
HeyZora, dat is zeker balen. Ik hoop dat je volgende IUI beter en met een positief resultaat zal eindigen. Maaikie succes vrijdag bij je Intake. Ik wacht nu op mijn ongi, als je wil dat het komt, dan laat het op zich wachten, zucht. Groetjes
Thankx Angellady, Weet niet zo goed wat me te wachten staat, maar het zal wel weer een hele vragenlijst zijn. Ik heb nu zonder hormonen een erg lang cyclus, heb gisteren pas mijn ei gehad. Nog even wat geklust want volgens de gyn komt het regelmatig voor dat stellen voor de IVF toch nog spontaan zwanger raken. Hopelijk zitten wij daar ook bij. xx
Mijn 1e intake bestond niet uit vragenlijsten. Bij mij legde ze de situatie uit, en waarom ze voor IVF hebben gekozen. Daarna gaan ze kiezen welke behandeling ze gaan volgen, korte of lange. Wel heb ik bij mijn 1e intake gelijk brieven gekregen die ik moest invullen m.b.t. invriezen van eventuelle cryo's en welke ziekenhuis we wilde. Ook moesten we bloed prikken en mijn man zijn goedje moest nogmaals gecontroleerd worden. Mijn ervaring met mijn arts was dat ze heel geduldig was en ik kon alle vragen stellen. Dat moet je ook doen. En klussen kan nooit kwaad ! Succes Groetjes
hey Angellady, ben benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen. Weet al wel het eea van een vriendin die nu met ICSI bezig is. We wachten het maar af. Ga iig wel wat vragen stellen. Ben nu harstikke ziek......maar is sleep hoe dan ook vanmiddag naar dat zkh, wil niet weer een paar weken wachten op een nieuwe afspraak. Ik laat weten hoe het is gegaan! xx
Hoi Maaiki, Allereerst beterschap. En hoe is het gegaan bij de intake? Hebben ze ook al ongeveer verteld wanneer je kan beginnen? En nee, je hebt gelijk, ik zou ook gaan ander moet je zeker weer weken wachten voordat je weer kan. Ik ben vandaag ongi geworden en mag dus beginnen met spuiten. Ik vond het eng, ik heb ongeveer 10 minuten met de spuit inmijn handen gestaan, voordat ik eindelijk heb gespoten. Ik heb namelijk een fobie voor naalden. Maar ja, je moet zo denken alles voor een goede reden. Ik hoor nog hoe het gegaan is. Groetjes