Wij gaan met onze dan 13 maanden dochter naar Tenerife. Op de terugweg hebben we een tussenlanding op las palmas. Weet iemand of je dan uit het vliegtuig mag/moet? en als je eruit kan krijg je dan je buggy weer? Iemand die ook naar tenerife is geweest en ook die tussenlanding heeft gehad? Of tijdens een andere vlucht..
Als het goed is mag je gewoon blijven zitten, wij moesten blijven zitten! Wij hadden op de heenweg naar Tenerife een tussenlanding voordat we door zouden vliegen naar Tenerife, wij mochten gewoon blijven zitten. Er stapten was mensen uit, maar kwamen ook wat nieuwe mensen in. Duurde ongeveer een half uur en toen gingen we alweer de lucht in. Succes
Oh oke! Weet jij dan toevallig of de vliegtijden af wijken door tijdverschil? We vliegen nu van 16:00 tot 23:00 (7 uur), ik vind dit zo lang.. maar miss komt het door het tijdverschil.. dat dit dus nederlandse tijd is of zo
bij ons week het af vanwege het tijdverschil, aankomsttijd was de tijd van dat land hier ook eens een tussenlanding gehad en we moesten blijven zitten, ook binnen een halfuur vertrokken we weer
Vertrektijd is van tenerife, dus 1 uur vroeger, aankomsttijd is van amsterdam, dus 6 uur vliegen, dus tussenlanding dan ongeveer 1,5 tot 2 uur.... Zo denk ik dat je de tijden moet lezen... Oh ja, en meestal zijn de tussenlandingen zo, dat je juist moet blijven zitten, komen alleen mensen bij en gaan eruit.. Net als bij een bushalte
Dat van de tijden wilde ik ook al zeggen. Wat betreft tussenlanding en wel of niet eruit moeten, dat kan verschillen. Wij gingen van Lanzarote terug naar NL met tussenlanding op fuerteventura en wij moesten wel uit het vliegtuig i.v.m. schoonmaken van het vliegtuig.
Volgens mij ligt dat dan eraan wat de hoofdbestemming is, en wat de tussenlanding.. Daar waar het eind is, dus weer het begin van de nieuwe vlucht, dan zal dat inderdaad gelden... Ik heb in de toerisme gezeten, maar das alweer 18 jaar geleden, dus soms weet ik niet alles meer helemaal juist..
Wees juist blij als je t vliegtuig ff uitmag vorig jaar naar griekenland tussenlanding gehad, moesten blijven zitten, maar t werd toch warm in dat toestel!!
Ja als het lang duurt is dat wel fijn! Maar ja hoop ik wel dat de buggy er ook uit mag voor me dochter
Uh ik dacht toch minimaal een uur. Wij zijn even ergens iets gaan eten en daarna bij de gate gaan wachten. We hadden toen onze dochter niet, dus weet niet of je een buggy mee kan nemen.
Dat kan altijd als je de buggy niet als reguliere bagage incheckt maar pas bij de gate. Dat heeft meerdere voordelen. Je hebt je buggy nog op het hele vliegveld en hoeft dus niet met je kind te zeulen. En ze bergen hem ofwel in de business class of in een compartiment vlak bij de neus op en geven hem dus bij het uitstappen aan de gate alweer terug. Dus: niet inchecken met je koffers maar pas bij de gate.
Nee wij nemen de buggy ook mee tot de gate! dus wel fijn dat je hem dan ook weer kan gebruiken als je toch eventueel bij de tussenstop eruit moet!
Met welke maatschappij vlieg je? Tussenlanding is soms alleen om passagiers in en uit te laten stappen, soms ook om te servicen. In het eerste geval mag je er niet uit, in het tweede geval moet je misschien wel. Sowieso handig om pas bij de gate je buggy in te leveren, anders moet je wel hele lange stukken zonder en dat is niet handig. Tussenlanding kost trouwens sowieso een uur extra, half uur voor landen/opstijgen en een half uur aan de grond.
we vliegen met transavia. ja ik ben er inmiddels achter dat het wel een uur kost qua tijd.. maar ja het is niet anders helaas