Net toch op m'n donder gekregen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaala, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Moet je toch zelf weten... Ons zoontje had reflux en burpen ging altijd zo moeizaam dus hij heeft redelijk vaak half rechtop tegen me aan gehangen. Nooit geen last van gehad en nu nog steeds niet... Mensen moeten ook niet zo krampachtig met kindjes om gaan, zeg.

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    wat een rare opmerking.
    ik zet aapje hier ook regelmatig rechtop op schoot (met ondersteuning van mijn hand ) om hem te laten boeren ;)

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou ja zeg! Lekker brutaal zeg!
    Hier een dame van bijna 11 weken die het al een paar weken prachtig vind om te 'zitten' omdat ze dan lekker kan kijken., wipstoel is ook favoriet! Maar bij papa of mama is toch wel het allerleukst en gezelligste!
    Lekker naar je eigen gevoel luisteren hoor.
    Mommy knows best..., ;)

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mensen hebben altijd wel wat op te merken, naar mijn kinderen (goh die is groot/klein, want een bonk/ukkie..oudste is een kaboutertje en de jongste een beer), honden (die is te dik, lelijk, moet je van houden....mopsen), paarden (staat niet op ijzers krijg van leken vaak te horen dat ik ze zo naar 'de donder rijdt')...

Vroeger lag ik er wakker van.

Nu lach ik es, of geef een rake opmerking terug, kom niet aan mijn kinderen, en haal diep adem en laat ze lekker doen...

Trek het je niet aan. Je doet geen rare dingen hoor, zolang je haar niet hele dagen in een zithouding zet.

Deel Deze Pagina