Hoe oud is hij? Hier helpt dit soort afleiding ook absoluut niet meer hoor Meisje is nu 2,5 trouwens.
Hier beperken de drama's zich ook tot binnenshuis gelukkig, buitenshuis is ze voorbeeldig! Dat het na de bezoeken aan ima's erger is, is wel te verklaren. Kindjes voelen zich het veiligst bij papa en mama en dan komt de frustratie er dus uit...hoeft niet te betekenen dat bij oma alles mag, alleen daar durven ze zich minder te verzetten. Tandenpoetsen is bij mij drama maar bij papa niet :s. Wat hier wel helpt is dat zij een tandenborstel krijgt om de knuffel te poetsen terwijl wij haar tanden poetsen. En anders gaat ze in de houdgreep, tandjes moeten goed gepoetst klaar uit. Manlief en ik hebben slecjte gebitten dus neem geen enkel risico wat dat betreft. Vannacht overigens voor het eerst in ruim een week doorgeslapen op een pcm..had gegoogeld op slecht slapwn twee jaar en.blijkt dat kindjes en dan.vooral.meisjes van net twee veel groeipijn kunnen hebben snachts...dus wil drie nachten pcm geven en dan eens kijken of het ritme er weer in zit!
Dit was hier ook drama. Toen hebben we haar zelf een tandenborstel laten uitzoeken in de winkel. We hadden het plan dat zij dan haar tanden ging poetsen met die nieuwe tandenborstel en wij ondertussen de tanden van haar pop met de oude. Het liep wat anders: dochterlief wilde de tanden van de pop poetsen met de nieuwe en wij haar tandjes. Maar de pop heeft hier wel geholpen dus! Nu doen we het weer zonder pop. Soms wil ze weer niet en toen hebben we een keer gezegd "Geen tandenpoetsen is geen verhaaltje" en dat werkte zo goed dat we dat erin hebben gehouden Ik ben verder helemaal niet van dat soort dingen zeggen... Misschien dat het daarom zo goed werkt?
Hier ook een tweejarige tante. Ze zoekt ruzie met haar broer, knijpt hem en slaat hem. Is vaak een hele dag niet te genieten. Alleen maar zeuren jammeren huilen en niks is goed. Ze wilt echt haar zin doordrijven. Zo vermoeiend af en toe zuchhttt
"Blij" dat het bij jullie ook zo is.. Op de meest slechte dagen (dat weet ik bij het ontwaken al) gaan we hier standaard een laaaange wandeling maken, dan zijn de boze buien minimaal Waar ik soms ook best een beetje kriegel van wordt, zijn de zinnetjes: -mammaaaa???? Wat doe je daaaaar? -mammaaaa???? Wat is daaat? -waarom?/waarom niet? Echt de hele dag door.. Nieuwsgierig aagje