Ben al 12 weken zwanger en weet het van af het begin. Maar toch moet ik het weg laten halen ondanks hij no geen kinderen heeft. Ik ben het niet van plan te doen. Ik had vorig jaar al abortus gepleegd mede ook door hem. Verder vraag hij me elke dag wat ik van plan ben want hij doet niet mee. Heb geen antwoordt voor hem. groetjes
Jeetje zeg......dat is niet gezond voor je. Als je van de stress wilt zou ik liegen dat je hem weg heb laten halen zodat je geen stress krijgt...voorlopig. Succ6
Is dat je vriend die wil dat je het weg laat halen? Sowieso moet je je niet laten dwingen tot iets wat je niet wilt! Er is altijd ergens hulp te vinden! En als je blij bent met je kindje niet aborteren, daar krijg je heel veel spijt van hoor! Sterkte!
Ok, je wil het niet weg laten halen... Niet doen dus! Ga naar de huisarts en leg je probleem voor. Die kan je adressen en telefoonnummers geven van instanties die je kunnen helpen. En je relatie gaat toch wel stuk lopen, of je het kindje houdt of niet. Want iemand die je dwingt tot abortus, houdt niet van je! Sterkte meid.
Inderdaad, blijf er vooral niet alleen mee zitten maar zoek wat steun of hulp via je huisarts! Veel sterkte!
Wat ik van jou begrijp is dat jij je kind wil houden. kies voor jezelf en je kind.. en voor jullie geluk. Dan maar zonder hem. niemand kan jou dwingen om een abortus te doen
Allereerst veek sterkte, wat je keuze ook is! Ik vraag me eigelijk eerst af hoe een tweede zwangerschap heeft kunnen gebeuren, als de eerste niet gewenst was en geeindigd is in een abortus? Je wist dus hoe hij zou reageren. Maar dat terzijde, zoals je op mij overkomt wil je de baby houden, ga er dan ook met de volle 10.000% voor, ook al kost dat dan je realtie met de man die je kindje dan toch als ongewenst ziet.. hoop dat je de juiste keuze voor jezelf kunt maken, succes!
hoi, meid, kies voor jezelf en je kindje! het is een klein wonder dat in je groeit dat op jou aangewezen is. en ik denk dat je het diep in je hart zelf ook weet en wil houden en als dat zo is maak je je er dan hard voor, wij vrouwen kunnen meer dan je in eerste instantie denkt en jij kan ook alleen voor je kindje zorgen. sterkte in deze tijd. liefs
ik heb 4 jaar geleden ook voor mijn kindje gekozen ik heb er de ganse zwangerschap en het eerste leven jaar alleen voor gezorgd zonder spijt en na een jaar gaan samen wonen met mij huidige patner tibo was 4 maand toen ik hem heb leren kennen en dit is nu tibo zijn papa hij weet van niet meer en we zijn heel gelukkig want gaan nu voor een 2 de en moest het me nog eens overkomen hopen van niet natuurlijk zou ik net hetzelfde doen ik zou er persoonlijk niet mee kunnen leven dat ik mijjn eigen kindje hebt gedood het is het mooiste wat een vrouw kan krijgen geloof me vrij moeilijk gaat ook hoor
Wil hij uberhaupt wel kinderen...? Ik bedoel je bent 35 jaar, je heb al een abortus laten plegen vorig jaar en deze zwangerschap wil hij ook laten afbreken.. Ik zou voor mijn kindje kiezen, als je Tibo's verhaal hier leest zie je dat er altijd achter de bomen een zonnetje schijnt..ben erg benieuwd wat je keuze zal worden. Sterkte ermee!
kies aub voor je kindje er is geen man in de wereld die jou tot zoiets mag dwingen het is jouw lichaam en als jij beslist het te willen houden is voor hem de keuze of hij laf is en het hazepad neemt of dat hij de zorg samen met jou op zich neemt besef aub dat het jouw licham is en niemand je er toe kan dwingen abortus te plegen sterkte
ik vind dat je als 35 jarige vrouw best wel zonder hem kan.. ik zelf heb het ook meegemaakt maar ik was net 16 je bent oud genoeg om het allemaal te redden misschien zal het moeilijk gaan maar er zijnmeisjes van 16/17 jaar die hebben het pas moeilijk de meeste gaan ook niet meer naar school enz. en jij bent al 35 dus ik vind het ook eigenlijk raar dat je je laat dwingen tot abortus ik was jong ik had helemaal niemand geen geld geen baan geen poot om op te staan het is natuurlijkn niet goed te praten maar ik vind dat ik dan toch wel meer 'reden' heb gehad om het te doen.. en ja ik heb daar nu heel veel spijt van dat ik me heb laten dwingen.. maar ik zou zeggen denk goed na je bent oud genoeg..
Ja, ik zou ook voor mezelf kiezen in jouw geval en je eigen gevoel volgen. Ook ik vraag me hiernaast wel af hoe deze zwangerschap is ontstaan.. Was je wel aan de pil? Omdat het twee keer niet gepland is. Als een man echt geen kinderen wil en jij hebt dit wel zo bedacht dan kan ik me zijn reactie wel enigszins voorstellen. (dan nog had hij dan condooms moeten gebruiken) Maar goed, ik ken je situatie verder ook niet.
Ik bedoel het ook niet aanvallend of zo. Maar het stukje tekst is vrij sumier en dan ben ik benieuwd naar het verhaal er achter.. Vandaar mijn vraag. Uiteraard is er nu een baby op komst en doet die vraag er misschien niet helemaal meer toe.
Ik heb hetzelfde meegemaakt ruim 2 jaar geleden. Ik werd gedwongen tot abortus of hij zou mij verlaten. Ik heb gekozen voor de abortus en ik moet zeggen ik heb hier zoveel spijt van. Ik ben aan ene kant wel blij omdat hij toch bij mij weg is maar het blijft raar iedere dag denk je er wel aan. Toen ik de ingreep kreeg die dag was hij er niet eens voor mij. Ik ben nu weer zwanger ben ik net achter gekomen en ik heb een hele lieve vriend maar ben nu nog bang om het te vertellen omdat ik niet weet hoe hij gaat reageren. Succes