Hoi Nora ik zit bij westendorp echt wel een toffe vent, jonge vent ik denk een jaar of 40, en dan heb je ook nog oostendorp hij is wat ouder maaar ook wel goed.
okay dames, ben eindelijk terug, was ik allang maar heb nu tijd om een berichtje te typen.. het blijkt dus dat ik een cyste heb bij mijn rechter eierstok van diameter 3,5 - 3,8 cm. waardoor "waarschijnlijk" mijn menstruatie uitblijft. ze hadden dit ondekt via een inwendige echo. toen ze klaar waren met de echo en dat "ding(stok)" waarmee ze de echo zien sorry ik weet niet hoe het heet uit mij hadden gehaald, zat er een dikke bruine achtige kleur bloed aan. mijn ogen gingen letterlijk zo ik vroeg is dit eindelijk dan mijn menstruatie, begin? ze zei, waarschijnlijk wel, dat durfde ze niet te zeggen. ze zei ook of het is innestelbloed dat je misschien toch zwanger bent maar nog niet op de echo ziet of in je bloed. dus dat het van pas geleden kan zijn. allemaal heel vaagjes als je mij vraag, maar goed. ze vertelde ook dat ze de cyste in de gate wilde houden en dat ik volgende maand weer terug moet komen om te kijken of mijn cyste niet groeit, als dit het geval is dan willen ze het weg halen maar op dit moment kunnen ze er niks aan doen en of het gaat vanzelf weg. dus volgende maand weer langs de ziekenhuis...maar mooi niet meer bij de holy in vlaardingen...het geeft mij jammer genoeg geen goed gevoel bij. heb dus een afspraak gemaakt bij de dijkzicht in rotterdam, daar moet ik dus dan 27 november terug komen... ik heb geen zwangerschapverschijnselen ofzo, maar wel is er op mijn maanverband dus chocola achtige kleur bloed. hopelijk misschien dan toch wel innestelbloed. ook vroeg ik of ik nu ervan uit moest gaan alsof het mijn 1e dag is van mijn ongi...en ze zei...hmmm ik weet het niet...kan je doe... precies zo zei ze...lekker vaag heh! goed nu heb ik van haar een formulier gekregen waar alle gegevens van mij opstaat en die aan de huisarts moet geven meiden ik weet het allemaal niet meer hoor.... nog dames die dit hebben meegmaakt...of ... wat denken jullie hiervan....? talk to me please
He daar heb je verhaal gevolgd, je bent in iedergeval gezien, ik ook bij mij niet goed 2 keer een vroege miskraam, maar goed het komt wel goed he, wel vervelend van die Cyste. Ik Kan je helaas niet helpen sorry houd wel je in de gaten en hoop voor je dat het goed komt. jennie72
@ jennie tja ik weet niet wat ik er eigenlijk van moet vinden...alleen dat ik het vervelend vind, ik wil zo graag zwanger zijn...maar ik heb het gevoel dat er gewoon dingen tussen gaat zitten. dit had ik wel als laatste verwacht.... ik heb zo een beetje jou verhalen ook gelezen, bij jou wil het ook niet echt lukken heh...(zuchtttttt) weetje wat ik nu eff nodig heb een lekker bak koffie ! ik heb gewoon heel de tijd zitten janken in de tram en bus opweg naar huis...
Hoi ik weet hoe je je voelt maar eens komt het goed ,na regen komt zonneschijn ik geloof er heilig in niet huilen komt goed. Veel cyberknuffies van jennie72
nora1977, jammer hoe het verloopt allemaal.Maar het kon misschien toch een innestelingsbloeding zijn? Ik zou zowiezo ff wachten met een nieuwe banner tot je evt. ongi echt doorzet....
Ik zag ineens je andere berichtje, wat een vervelend nieuws weer zeg. Ik hoop niet dat het in de weg zit voor je en dat het zo overgaat. Hier helaas nog geen nieuws.
hey Nora heel veel sterkte, en hoop voor je dat het snel allemaal goed komt en wat meer duidelijkheid zal krijgen.We duimen voor je
Hoi Nora, wel erg ja dat ze je niks duidelijk hebben verteld. Ik hoop voor je dat de tijd snel gaat en dat je snel iets weet als je bij dijkzicht vandaan komt. Groetjes Jolie
@mirrepirl jij ook veel sterkte, mijn ongi zet nu wel door bloed nu veel zal ook wel komen omdat er 50 dgen tussen zitten. @jolie 22 nov zijn ze nog niet van mij af en dan geef ik ze de volle lading laten we hopen dat het deze maand misschien wel raak is zodat bij de echo een vruchtje te zien is.. of loop ik nu te hard van stapel...ik mag toch wel fantaseren
Dat mag je zeker. Ik hoop dat we dit jaar nog goed nieuws hebben te vertellen tegen elkaar. Liefs Jolie
Hoi Nora, voor mij is het spannender geworden kreeg gister te horen dat 1 eierstok het niet meer doet, maandag moet ik weer na me gyna dus dan hoor ik wel hoe het verder gaat lopen. Hoe is het met jou? Liefs Jolie
Hoi Nora, ik bedoel dat hij helemaal verstopt zit denk ik ik weet pas maandag wat er precies aan de hand is. Maar de arts zei dat het niet meer goed kon komen. Ik moet het met 1 stok doen. Jammer dat jij pas ook zo laat naar het ziekenhuis weer moet. Liefs Jolie
jeetje jolie...dat is ook niet leuk voor je dat je dat te horen krijgt. Ik hoop toch dat het niet heel ernstig is. sterkte