Mijn man moet morgen voor een uurtje in klarenbeek zijn (bij Apeldoorn) en nu wilde ik graag samen met ons dochtertje mee gaan, om vervolgens er een dagje shoppen shoppen van te maken in Apeldoorn. Maar nu moet ik me wel dat uurtje daar bezig houden. Nu ben ik dus benieuwd, Heeft klarenbeek een leuk winkelcentrum waar ik me een uurtje bezig kan houden? Hoor het graag. Tips altijd welkom
Mijn man komt uit die buurt, maar als ik het mij goed kan herinneren, is er in Klarenbeek echt helemaal niks! Het is echt een gat. Dan zou ik echt een paar kilometer doorrijden naar Apeldoorn en anders naar Twello.
Ik was er al bang voor.., zag dat klarenbeek maar 3500 inwoners heeft dus kon niet heel groot zijn. Toch bedankt voor je reactie!
Dr zit een plus, een bakker en een drogist. Thats iT. Ik zou uitstappen in Apeldoorn of doorrijden naar Deventer of zutphen.
Vergeet de Welkoop en Wolters, de fietsenwinkel, niet Nee, in Klarenbeek is weinig te beleven, dan kun je beter je voor die tijd in Apeldoorn Centrum of de Eglantier (winkelcentrum in de wijk 'de Maten' in Apeldoorn) laten afzetten.