Wie kijkt er even mee? echt positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zomerbries, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wie wil er even in mijn album kijken, gister en vandaag dezelfde test gehad.
    We kunnen t nog niet echt geloven, maar heb er een rotgevoel over omdat ie gistermiddag net zo donker was als vanochtend. en is t echt zo, een streep is een streep? hij komt binnen de tijd maar dus wel heel licht. wordt er met kruidvat 2 voor 5 vaak vals positief getest?

Liefs..

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gefeliciteerd meid, die is positief :)
    Kv 2 voor 5 geven nooit indtioglijnen. Ook verdubbelt hcg maar per 2-3 dagen,bij mij iedere drie dagen, zie mijn onderschrift. Dus iedere dag testen heeft daarom weinig zin, over 3 dagen is hij denk ik heel duidelijk

Geniet ervan meid :D
    Liefs daantje

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Gefeliciteerd, het is echt zo!
    Je zit nog voor je NOD dus is de streep nog niet zo donker.
    Ik heb nog nooit van deze kv testen gehoord dat ze vals positieve zijn.
    Morgen of overmorgen zal de streep wel donkerder zijn.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Positief!

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties meiden! voel me al een stuk beter! ga er gewoon lekker vanuit dat we zwanger zijn . Heb nu al drie dezelfde testen. net zo donker steeds dus dat kan niet vals meer zijn toch! morgen of overmorgen maar nog een keertje testen dan Bedankt!

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    streep is streep hoe vaag hij er ook uit mag zien. Gefeliciteerd!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Ingridd Hoeveel testen heb jij gedaan voor je er echt vanuit ging dat je zwanger was?

8. SeaShell

waarom doe je geen digitale clear blue met conceptieindicator? die is heel gevoelig en al 4 dagen voor NOD te gebruiken volgens de gebruiksaanwijzing

er staat dan duidelijk '' zwanger'' + hoeveen weken na de conceptie

was voor mij heel geruststellend na alle '' lichte'' teststrepen waar ik me ook druk over maakte

liefs Daantje

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En aan alle zwangeren hier, ook van harte! En voor de nog niet zwangeren, succes en zal voor jullie duimen!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Daantje,

Ja ik zal er zo een halen, maar ben bang dat ik nog te vroeg ben met testen en dat ie negatief aangeeft waardoor ik dan helemaal in de rats zit... stom he :oops:

11. SeaShell

dat snap ik maar al te goed meid..
    ik had ook lichte streepjes op mijn kv testen ( zie album) en was ook zo bang dat ze negatief waren, en toen heb ik er 3 achter elkaar gedaan en op alle 3 een tweede streepje en nog twijfelde ik

ook durfde ik geen digitale cb te doen , bang dat er '' niet zwanger'' in kwam te staan. uiteindelijk toch de stoute schoenen aangetrokken en ik had me dus voor niks zorgen gemaakt..
    er staat ook op de gebruiksaanwijzing dat van alle zwangeren 65% van de vrouwen 4 dagen voor NOD positief met deze test test
    en 3 dagen voor nod is dat al iets van 79%
    en 2 dagen voor nod dus nog hoger, etc. etc

dus dat zit wel goed ;)

liefs Daantje

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ok je hebt me overtuigd ;) Ga er zo een halen, maar heb helaas geen ochtendurine meer, deed jij met ochtendurine of gewoon overdag? de test die ik gister overdag deed was trouwens net zo donker als vanochtend dus zoveel verschil zal er dus niet in zitten ;)

13. SeaShell

ik testte juist 's middags donkerder als 's morgens..zelfs 2 dagen na mijn NOD :s heel raar..

er staat wel dat als je voor je NOD zit je beter met ochtendurine kan testen, maar als je middagurine het ook al doet bij de kv testen dan maakt het niks uit.. je hebt immers al positief getest en hebt voldoende hcg in je urine, anders was de test met middagurine wel negatief

liefs Daantje

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    POSITIEF, maar dat wist je al......

Kom je ook bij de nov. mama's? GEZELLIG! en er is nog ruimte ZAT!

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Daantje thanx voor de tip! digitale geeft ook zwanger aan, zie album, ga m er zo inzetten! Nu geloof ik t pas echt :D :D :D

16. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    @Lynnes

Wauw... gefeliciteerd meid :)

17. SeaShell

Geweldig meid! Werkt geruststellend zo'n digi cb he :D

Geniet ervan meid! Liefs daantje

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Bedankt ! Ben er ook echt blij mee! :D

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Daantje jeetje joh jouw hcg verdubbelt echt megasnel! En alles goed op de echo zo te zien? was er al goed iets te zien? ik mag de 10e heen,dan ben ik net geen 6 weken dus ben benieuwd of ze iets kunnen ontdekken ;)

20. SeaShell

Hey meid! Toen ik precies 4 weken was zagen ze een vlekje zoals de grote van deze punt in de zin.
    En nu was er een vruchtzakje te zien, best goed!alleen nog geen vruchtje rond deze tijd. Moet jij ook speciaal een vroege echo dan?
    Nu moet ik 3-3 en ben dan precies 6 weken, is nét te vroeg voor het hartje. Met 6,5 week zie je vaak het hartje, dus mag hoop ik enkele dagen later nog een keertje terug :)
    Mijn hcg verdubbelt trouwens elke 3 dagen. Is meestal per 2-3 dagen
    Geniet ervan meid! Wat zei je man/vriend? :D

Liefs daantje

Deel Deze Pagina