Hallo allemaal, Aangezien het oude topic 'januari 2015 uitgerekend' meer als 5.000 posts heeft bereikt, hier het nieuwe topic! Vandaag controle vk gehad, alles was in orde. Kindje ligt al vast in de bekken, en volledig ingedaald. We hoeven nu alleen maar te wachten tot dat hij komt. Spannend!!!
Zat ook net te kijken, goed bezig LLL! Vervelend Ellis dus nog even afwachten.. ben ook zo benieuwd naar Starry! Hier af en toe wat lichte menstruatiekrampen, waar niks van te zeggen valt. Fijn dat de ctg goed was! Beter maar even gecheckt hebben dan je zorgen maken. Idd wanneer de bevalling begint zegt echt niks, bij mij bij de 1e ook geen voorwerk begon gewoon opeens midden in de nacht.
Ik ben ook benieuwd naar starry, het is nog steeds stil.. Dus wie weet @joyke hier ook krampjes en steekjes, echt spannend. Je merkt nu dat iedereen echt aan het wachten is haha.
Gevonden! Dankjewel dames voor jullie berichtjes!! Inderdaad, niet bij de pakken neerzitten.. ramen gewassen en nu weer gewoon verder genieten van mijn buik! Zo meteen komt even n vriendin theeleuten.. lekker afschakelen
Zo we hebben al aardig wat bij elkaar gekletst! Ellis, jammer dat er nog niet te strippen viel, maar ik vind dat ze bij jou uberhaupt al vroeg 'iets' ondernemen! En vergis je niet, strippen wil ook niet altijd gelijk betekenen dat je gaat bevallen he? Dan kan het nog zomaar dágen duren. sterkte nog even! Hier strippen ze sowieso niet voor de 40 weken, ze kijken niet eens! Joy, fijn dat alles goed was! Kindje geschat op +42 weken? En je bent nog geen 39 weken? Wow das echt een flinke dan... Wat schatten ze dan nu? 9 pond ofzo? (Al zitten ze er zomaar een pond naast hoor als het kindje zo groot is. Dan is het moeilijk schatten of het 8/9/10 pond is heb ik me laten vertellen..) Iemand al iets van Starry vernomen? Mijn dochtertje is eindelijk zonder mokken lekker haar middagdutje gaan doen. Ik ga dus ook even lekker luieren op de bank nu! Heerlijk!!!
Ik ben dr ook weer! succes voor de meiden die nu echt op het einde lopen. Vandaag cb langs geweest voor de gehoortest en deze was goed.
Ook weer gevonden. Beebiebeeb, luier ze. Hier terug uit zkh. Hebben medicatie gehad in de hoop dat het gaat werken, maar kan ook met overvoeding te maken hebben. Wel vertrouwde hij de kleur van Robert niet helemaal. Heb dit zelf eerder al bij de kraamhulp en vervangende ha aangegeven, maar dat was niet zo. Net dus bloed laten prikken en dan krijgen we over 3 dgn de uitslag. Hij kracht trouwens borstje van mijn bv.
Ook gevonden! Hoop dat de medicatie helpt Schmidt! Eindelijk! Ben benieuwd hoe het met Starry gaat, vast al aan het genieten van haar kindje Ellis, jammer dat je nog niet zoveel ontsluiting hebt. Miekielief, bij jou ook nog alles rustig dus? Straks reageer ik uitgebreider. Krijg zo visite.
@schmidt:hopen dat de medicijnen snel helpen!!! Hier vandaag naar verloskundige geweest,alles was goed.ze zei dat ze nog erg hoog zat,maar toen ze ging kijken of ik al ontsluiting had voelde ze dat het hoofdje al in de bekken vast lag,ooo misschien toch wel een groot kindje dan?? Haha.had overigens 1 cm ontsluiting en ze heeft gelijk even gestript,dus hopen dat het door gaat zetten Zo nu even lekker douchen
Hoi meiden, Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laat zitten maar ik ben gisterenavond na een super snelle thuis bevalling bevallen van een gezonde flinke zoon Cem Emcey hij weegt 3720 gram en doet het inmiddels super! Om 20:00 uur kwam de verloskundige en had ik al 7 cm ontsluiting, ze heeft toen mijn vliezen gebroken en om 21:15 is Cem ter wereld gekomen na een kwartier persen. Ben er zonder scheuren en inknipping vanaf gekomen deze keer.
Hopen dat de medicijnen aanslaan schmidt! Wel met een goed gevoel daar weggegaan? Ik ga nu even lekker proberen te slapen op de bank. Net met mijn moeder heel het huis van boven tot onder gesopt! Heerlijk voldaan gevoel...maar auw mijn bekken en ben echt doodop haha. En misschien heeft het nog wel een zetje in de goede richting gegeven...... Voor degene die het net gemist hebben in het andere topic....er is van kruidvat een waarschuwing uit gekomen voor de BAMBINO KRUIKEN. Deze zouden niet goed zijn en moeten direct terug gebracht worden naar de winkel.
Wauw starry wat een turbo bevalling! Fijn dat het zo goed is verlopen! Gave naam zeg! Gefeliciteerd!!!