Hallo, Wij hopen als alles goed mag gaan in juni ons 4e kindje te mogen verwelkomen. We hebben al 3 prachtige jongens en mogen nu zo'n groot wonder voor een 4e keer meemaken. Wie is er nog meer zwanger van een 4e kindje (of 5e, 6e, 7e)? Kunnen we ervaringen uitwisselen!
Hier ook zwanger van mijn 4de kindje Mijn oudste zoon wordt in maart 15, Middelste is net 7 jaar en de jongste wordt 14 december alweer 3 jaar. Ik ben nu 31 weken zwanger.. Ben 31 december uitgerekend
Bij ons zijn de boys 8, 6 en 2... Vind het zo spannend weer allemaal... Ben vooral heel benieuwd naar de reactie van de jongens als we het over ander halve week vertellen (mits de echo dan goed is)
Hier ook zwanger van de vierde! Spannend, he! Onze andere kinderen zijn 4, 3 en 1 jaar. We verwachten de vierde begin mei!
Hier komt de vierde. Jongens zijn bij geboorte bijna 8 bijna 6 en 4. Jongens vinden t helemaal geweldig. Was eerst ook benieuwd aangezien oudste ook wel eens had aangegeven het genoeg te vinden hahaha
Hier ook de vierde op komst. Oudste is 4 (meisje), daarna mijn zoon van 3 en een dochter van 1. Ben nu bijna 34 weken. Wordt een gezellig drukke boel
Wat leuk dat er meerdere zwanger zijn van een 4e! Bij ons vragen de oudste twee wel eens wanneer er weer een baby komt. Ben dus heel benieuwd hoe blij ze zijn als we ze het vertellen... Hoop zo dat alles goed mag zijn met de echo...
Hier ook (nog) zwanger van nummer 4! Ben morgen uitgerekend dus het kan ieder moment gebeuren Kan nog even met jullie meeschrijven Ik heb een dochter van 4 en 2 jongens (tweeling) van 2. We krijgen nu weer een jongen, dus straks 1 meisje en 3 jongens. Deze zwangerschap was verrassing en heb best even moeten wennen. Nu mijn dochter op school zit, de verbouwing achter de rug en (bijna) alles klaar is, mag meneer komen. Het enigste wat we nog moeten regelen is een andere auto (maar dat moet manlief de komende tijd maar doen en anders tijdelijk met 2 auto's op pad als we ergens naartoe moeten met z'n allen)
Gefeliciteerd! Spannend weer hoe de kindjes gaan reageren op het nieuws. In een groot gezin ben je ook echt samen zwanger, vind ik. Ik ben niet zwanger, maar net bevallen van ons vierde kindje. Wij hebben 1 meisje en 3 jongens. Het is nu nog erg chaotisch maar de kindjes zijn ontzettend blij en verliefd op hun nieuwe broertje.
Hier ook zwanger van ons 5e kindje (1 dochtertje verloren tijdens de zwangerschap). Nu 2 zoons van 11 en 12 en een dochter van 3. Is inderdaad heel leuk hoe de rest van het gezin mee leeft. Geniet er van!
Hier een "nakomertje", nummer 5. M'n vier kids krijgen de zwangerschap heel bewust mee en dat is nieuw, zij kwamen immers binnen 5 jaar. Ze kijken dan ook enorm uit naar de komst van hun zusje.
Heb 4 kids wil nog wel een 5 de.we zullen zien. Maar het is zo leuk.ze zijn bijna 8 5 2 en 1.en hebben altijd iemand om mee te spelen. Maar ook zeker tijd voor hun zelf.en samen met papa en mama
Hallo ik ben 28 en 18 weken zwanger vam nummer 4. Me andere kids zijn nu 7 zoon 6 dochter en zoon van 4 dit word ook weer een jongentje hier ook heel benieuwd hoe straks gaat
Gefeliciteerd... met je zwangerschap. Hier niet zwanger meer, maar wel 5 kids, van 8, 6, 4, 2 jaar oud en een jongentje van 8 maanden. Het is druk, maar gezellig. Wij zijn nu klaar, maar ik voor nu als mijn man zou zeggen over een paar jaar een zesde te willen dan zou ik dat ook nog wel willen. Maar dat gaat niet gebeuren en ik ben blij en gelukkig met mijn gezinnetje.
Wow 5 kids is veel haha ben nu wel blij dar er meer als 4 jaar tussen de baby en de jongste zal zitten de rest had ik vrij snel achter elkaar en dat was best pittig om 3 kids bijna elke dag thuis te hebben wamt de oudste ging alleen 2 ochtenden naar de psz maar wel heel leuk groot gezin ik denk dat ik hierna klaar ben maarja dat zei ik na 3 kids,ook hahaha we zullen zien heb je dan ook van die opmerkingen binnen de familie?
Morgen onze trouwdag en toch maar besloten om het vast tegen de ouders te vertellen... Volgende week dinsdag echo en als die goed is gaan we het onze 3 boys vertellen en die mogen het de rest van de wereld vertellen... Kan bijna niet wachten... Maar aangezien het al 2 keer mis is gegaan willen we toch op de echo wachten
Wat leuk... meer met een groot gezin!! Ik ben onverwachts ook zwanger van de 4e! Niet gepland maar nu wel zeer welkom, hoewel ik wel momenten heb van hoe komt het allemaal..?! Mijn oudste zoon wordt in mei 10, mijn dochter eind deze maand 7 en mijn jongste zoon is vorige maand net 1 jaar geworden. Ik ben begin Juli 2015 uitgerekend. Volgende week woensdag de eerste echo.. erg spannend weer!!
Ik ben ook zwanger van de vierde . Heerlijk zo die drukte Oxbow ,wat leuk je hier te zien. Ken je me nog van de maart 2014 mama's ? Ik schreef mee maar kreeg met 9 weken een miskraam. Nu bijna 24 weken zwanger...een jaartje later uitgerekend dan de eerste keer. Heb het topic nog wel gezocht maar kon jullie niet meer vinden. Schrijven jullie nog ? Heb je een goede zwangerschap gehad van de jongste ? Leuk iig om meer meiden tegen te komen met een groter gezien. Komt live niet veel in mijn omgeving voor. Bij jullie wel ?
Hier ook in verwachting van de vierde! De 2 meiden zijn uit een eerdere relatie en zijn 10 en 8 jaar! Samen met huidige partner een zoon en kruimel op komst! Zoon wordt bijna 6 jr! Hierna is het wel klaar en is ons gezin compleet!
Hier ook blij dat de jongste 4 is als de baby komt. Ervaren jullie de vierde zw schap ook zo zwaar? Ik merk dat het echt pittig is. Heb sinds deze week behoorlijk harde buiken soms gevoelig. Ben erg bang dat de baby te vroeg komt.