Yes weer zo'n mooi bericht! Van harte gefeliciteerd Smoekie! En nu heerlijk genieten en een zwangerschapsbanner?
nou smoekie hartelijk gefeliciteerd en wat fijn voor je dat je mm nu niet in hoeft en geniet ervan groetjes jeslin
tis nog zo onwerkelijk durf ook nog niet echt te genieten... zeg altijd tegen meiden pas blij zijn als je een overduidelijke betrouwbare test in handen hebt (bijv. cleurbleu of predictor)... ik heb nu 2 overduidelijke cleurbleu's en zelfs met die 2 in mijn handen was het nog zo onwerkelijk dat ik net toch weer naar de apo ben geweest en een predictor heb gehaald, en ondanks dat mijn urine inmiddels wel water leek net, staat er toch daar waar het rondje hoort te staan (licht dat wel) een rondje in het midden van de predictor.... durf eerlijk gezegd nog geen banner neer te gooien, omdat ik ook niet weet hoever ik ben, als ik nu achteraf terug kijk..mijn moodswings...mijn vreetbuien...zo moe als een hond, zere borsten etc....en dat mijn menstruatie de afgelopen 2x ontzettend weinig is geweest...beide keren nog geen dag...weet ik ook niet of ik net zwanger ben of dat de geschiedenis zich weer herhaalt en ik net als bij beide eerdere zwangerschappen al wat verder ben... wat ik wel ontzettend jammer vindt, is dat ik best wel wat gedronken heb de afgelopen 4 wkn (verjaardagen-koninginnedag etc) en gisteren nog in de breakdance(kermis) ben geweest met mijn zoontje... nu naar mijn buik kijkend (waar ik nooit op let) lijkt het wel alsof ik al ff zwanger ben, maar ja de 22e naar de gyn(inw.echo) en dan weet ik meer.... in ieder geval jullie allemaal van harte bedankt voor de felicitaties en ik hoop van harte dat jullie (degene die nog niet zwanger zijn natuurlijk ) mij gauw mogen volgen..... liefs smoekie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik had je al persoonlijk gesproken meid! Wat geweldig! Zijn we op de valreep toch nog samen zwanger he!
Ooooh Smoekie, wat ongelooflijk fijn voor je! Heel hartelijk gefeliciteerd! Het kan heel goed zijn dat je inderdaad al wat langer zwanger bent dan je denkt, zeker als je het al eerder hebt meegemaakt, maar dat hoor je dan bij de gynaecoloog. Volgens mij hoef je er echt geen extra testje meer tegenaan te gooien, hoor. Je bent hartstikke zwanger. Geniet ervan! Liefs, Marla
zit hier gewoon op een heel rare manier te genieten maar houd bewust in mijn achterhoofd dat ik gewoon ff de 22e moet afwachten.... ben nu wel reuze benieuwd hoe de uitslagen in het UMC de 16e zijn, val stijl achterover als blijkt dat zijn zaad nu ineens wel goed is... is zijn zaad net zo als voorheen met de andere onderzoeken dan is het gewoon echt echt (is het altijd wel natuurlijk maar jullie vatten em wel) een wonder zeg.... dan denk ik toch dat het er ergens misschien toch ook wel mee te maken heb dat als je iets "los" laat het sneller gaat....want dat had ik gedaan.,..ik had me er op ingesteld dat we niet op de "normale" manier zwanger zouden worden....
Oh wat fijn voor jullie Hartelijk gefeliciteerd en nu lekker op die wolk klimmen hoor geniet ervan meis... groetjes liselotje
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!JEETJE WAT BEN IK SUPERBLIJ VOOR JE ZEG!Jij geeft mij weer hoop!VAN HARTE GEFELICITEERD! wonderen bestaan!