Yessss! Wat ben ik blij voor jullie, gefeliciteerd! Ik hoop van harte dat alles goed mag gaan! Liefs bd
Oooh meid wat fantastisch...... Nou wat zullen jullie uitkijken naar de 22ste! Probeer ervan te genieten!
dankjullie wel meiden... @ Elmo, @ Natas, Dat is gewoon iets wat ik me maar ff inprent want voor mij is het pas sinds kort eigenlijk dat ik geen "hoop" meer had op een normale bevruchting dus tja dan is het een simpele verklaring... Maar het zal waarschijnlijk zo zijn dat er toch een zwemmer tussen heeft gezeten die sterker is geweest dan de antistoffen en toch boven is geraakt.... en nou moet ik er ook bij zeggen dat qua "klussen" het weer even leek alsof weer weer 10 jaar terug in de tijd waren gegaan...
Smoekie het is je van harte gegund, geniet van je kleintje en je roze wolk, hier heb je lang genoeg op gewacht
Smoekie, ik las je banner in een ander topic en dacht 'lees ik het nou goed'? En ja hoor, meis van harte gefeliciteerd idd lekker voor de molen aan! Van harte en nu lekker gaan genieten!
Hahaha..bij mij ook niet..... Nou ja....half dan.... Wel flink overtijd, maar geen posi test... Wel een euvel bij mij hoor...ik begin vaak ergens aan maar maak het nooit af...
Super he meis? Ennee...dat 10 jaar terug in de tijd, dat herken ik hier (al is het bij ons ff korter geleden)...kon afgelopen cyclus niet van hubbie afblijven... De eerste 'overtijd-week' dacht ik ook dat dat de clou was....
Dankjullie wel meiden, blijft een wonderlijk iets dat zwanger worden voorals als je het helemaal niet meer verwacht, . Ja goed gelezen Booey, enkel die banner wacht ik nog ff mee tot ik bij de gyn ben geweest de 22e, zou em dolgraag willen zetten hoor, maar ff voor mezelf laat ik het zo zoals ik het nu heb banner kan over 2 wkn ook onder mijn naam komen te staan Hahahaha stom is dat he we hebben wel eens vaker van die periodes hoor, maar de afgelopen paar weken was het wel heel erg hahaha (zal wel door de hormonen komen :winkJ erg vindt ie het in ieder geval niet, enne dat het nu toch zo gelukt is doet hem in ieder geval ook heel veel goed .je kon in ieder geval merken dat ie zich met dat gedoe toch niet helemaal meer groot voelde als je snapt wat ik bedoel .. Eerste wat ie zei toen ie vanmiddag thuiskwam je ziet het wel he, kan het echt nog wel hoor nou en als het ons lukt moet het de (nog) niet zwangere onder ons ook zeer zeker lukken....