das zeker geweldig nieuws. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. ik ben benieuwd hoelang je al zwanger bent. liefs san.
Ik kijk bijna elke dag op dit topic ,vindt het wel leuk om te kijken, en vandaag zie ik jou erbij staan. Ben zooooooooo blij voor je . Een gezond zwangerschap toegewenst. Ally
Ik kijk bijna elke dag op dit topic ,vindt het wel leuk om te kijken, en vandaag zie ik jou erbij staan. Ben zooooooooo blij voor je . Een gezond zwangerschap toegewenst. Ally
zo blijkt maar weer meiden dat hoe slecht de uitslagen ook zijn het toch nog altijd kan zonder de mmm.... weet ook echt wel dat ik dondersveel geluk heb dat het toch nog op de "normale" manier gegaan is, maar van wat de gyn en ha zei en ook de uroloog zou het op de "gewone" manier niet lukken maar er is er blijkbaar toch 1tje geweest (en daar moeten we het ook van hebben he) die dacht bekijk het maar ik schiet er tussendoor... nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan... succes meiden..... liefs smoekie @ Sonnetje, jij ook van harte gefeliciteerd meid, las net dat jij ok goed nieuws had dus wens je een fijne zwangerschap toe... liefs smoekie