wow wat vind ik dit leuk om te lezen.. echt super gefeliciteerd dit gun ik je zooooo woepie! beetje stom misschien maar ik was al een poosje niet geweest en nu zie ik dit wow ik krijg kippevel dr van geniet dr van... liefs wiesje
oohw wat ben ik blij voor jullie dat het toch op de normale manier is gegaan! zo zie je maar weer wondertjes bestaan toch echt! Liefs Geraldine
Hey Smoekie! Kom ff kijken naar de nieuwe zwangeren en zie ik jou! VAN HARTE GEFELICITEERD Groetjes Chris
ja meiden, zo zien jullie maar weer wat ze je ook vertellen, moedertje natuur houd je niet tegen.... bedankt voor jullie felicitaties ( en pb'tjes) ....
ja echt wel nu ff afwachten hoelang ik zwanger ben, het zou maar zo kunnen dat ik dus al iets langer zwanger ben als ik nu terug kijk naar mijn vorige menstruatie (voor zover je dat een menstruatie noemt, maar 1 dag ipv 3-4) en dat ik bij beide zwangerschappen ook 2x ongesteld ben geworden.... maar goed dat weten we de 22e als ik de termijnecho heb gehad bij de gyn, tot dan ffkes geen banner en zowieso heb ik zoiets van ik wil er pas een banner opgooien als ik min. 6 wkn ben.... liefs smoekie
Hoi Moesie Ik ben de zoveelste die je feliciteerd, maar je kan niet genoeg gefeliciteerd worden he? Geniet er van! Liefs
het blijft leuk Miep weet je wat ook leuk is, schoot me ineens te binnen van dames die wel eens een ovu test gebruikt hebben die positief was terwijl ze dus tegen hun nod aanzaten (en dus eigenlijk geen eisprong zouden hebben) en ff later zwanger bleken te zijn, ik denk (ik had er nog 1) laat ik het ook eens proberen en idd hij was zo positief als ie maar kan zijn tis natuurlijk niet de manier om een zwangerschap te bepalen maar wel een leuk tijdverdrijfje om te zien of het nou idd klopt dat een ovu test ook positief is bij zwangerschap...
hé smoekie ik had het nog even gemist maar van harte meid. Geniet ervan en ik ben ook wel benieuwd hoever je nu bent, alle weekjes extra zijn toch mooi meegenomen
Nou liever niet dit keer Berbel... bij de vorige zwangerschappen heb ik al 2 maanden moeten missen omdat ik nog 2x ongesteld werd en we niet wisten dat ik al zwanger was... Ik hoop eerlijk gezegd dat ik nu gewoon 4 wkn en 4 dgn ben want dan kan ik de gehele zwangerschap genieten.... ff wachten tot de 22e dan weet ik precies hoever ik ben, de 25e naar de verlos.... ze had het vanmorgen over of ik een combinatiemeting wilde, toendertijd was dat volgens mij nog niet eens, heb maar ja gezegd omdat ik ook niet meer zo piep ben, dus zal mij benieuwen