bedankt voor de felicitaties meiden, zo te zien zitten er een aantal in de "laatste loodjes" en zijn sommige net als ik net zwanger.... voor de laatste lood gangers, heel heel veel succes en een voorspoedige bevalling.... en voor de net zwangere (en ook de andere zwangere natuurlijk) een goede zwangerschap toegewenst....
Gefeliciteerd meid, ik ben heel blij om te lezen dat het als nog spontaan is gebeurd. Geniet er maar lekker van je zwangerschap en ik hoop dat je 8-9 maanden lekker er van kan genieten. Liefs Jolie
SMOEKIE GEFELICITEERD wat geweldig voor jullie ik gunde het jullie zo erg vooral naar de lange periode van onzekerheid en spanning maar zo zie je maar weer de wonderen ijn de wereld nog niet uit en ben je een voorbeeld vooral die wachtende heel veel geluk en liefde gewenst en een hele fijne zwangerschap meis dikke knuffff liefs kaley
thanks girls... ondanks de positieve testen ben je toch huiverig en elke ochtend weer bang dat het "rood" is geworden maar elke dag dat het uitblijft geeft je wel steeds meer het gevoel dat het toch echt "echt" is... wel een heel lekker gevoel, maar ik zal me nog veel lekkerder voelen als ik de 22e de echo heb gehad en het hartje heb zien kloppen, maar dat komt voornamelijk omdat ik hoop dat ik idd nog maar "net" zwanger ben, en niet toch al weer wat langer (net als met mijn andere zwangerschappen) en dat is voornamelijk omdat er nogal wat feestjes zijn geweest de afgelopen paar weken liefs smoekie
AAAAaaah!Heb ik DIT gemist?Smoekie gefeliciteerd man!Supermooi,toch wat vaker dit forum in de gaten houden Geniet ervan!