net voor de medische molen zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door smoekie, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

2 mrt 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Super gefeliciteerd meid enne de kruisjes zijn echt super zichtbaar hoor! Geniet ervan!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :oops: ;)

ik schrok me ook wel de kolere hoor toen ik die cb deed en er bijna direct een kruis te zien was, ben er een half uur naar blijven kijken omdat ik de verwachting had dat het kruis wel weg zou trekken... ;)

maar ja aangezien hij dat niet deed dacht ik weer dat ik een "kneus" in handen had, en denk gooi er nog maar 1 tegen aan, lijkt me sterk dat ik 2 "kneuzen" krijg die positief zijn terwijl ik niet zwanger ben, en zelfs die kon me nog niet overtuigen dat ik nog maar een predictor ben gaan halen om te zien of die wel "goed" werkte ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Haha gek he als je ineens dat krijg ziet staan, dan wete je van gekkigheid niet meer of je het wel of niet moet geloven :)

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    kan je dan niet eerder voor een echo?

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    PROFICIAT :D :D :D

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He Smoekie, wat geweldig!
    Van harte gefeliciteerd!
    Probeer er maar lekker van te genieten

Liefs Corina

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Smoekie, je kunt altijd met 8 weken een echo op eigen kosten laten doen, hebben wij ook gedaan (angst voor bbz gezien mijn medische verleden) - en dan is het een tuinboon met stompjes... MET een duidelijk hartje! Die 34 euro waren het me helemaal waard :)

Nogmaals: van harte (en die borrels, ach, dat kind start alvast met Bourgondisch leven moet je maar denken :D )

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat geweldig voor jullie! Gefeliciteerd!

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Smoek?

Waar is je banner?

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Smoekie gefeliciteerd meid, het is jullie van harte gegund.

Fijn dat de ellende van de medische molen jullie bespaard blijft! Ik duim super hard de eerste spannende 12 weken snel om mogen zijn!

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jawel maar tis wel wat de assistente van de gyn zei, ik had gisteren langs kunnen gaan, maar als ik idd afgelopen cyclus zwanger ben geworden is er behalve een vruchtzakje niks te zien, dus vandaar dat ze zei beter de 22e dan zie je direct hoever je bent (en tja tis maar 2 weekjes) als ik op eigen kosten een echo laat doen moet ik misschien ook wel 2 wkn wachten? dus acht...

maakt in principe niet zo heel veel uit, enige waar ik bang voor ben is als ik idd langer ben, heb ik ook vaker gedronken en dan gaat dat wat de vk zei niet meer op "dat ik de 2 voorgaande weken gedronken heb maakt niet uit want ik had nog geen bloedband" ben ik wel langer zwanger gaat die vlieger natuurlijk niet op, maar dan moet ik er maar op vertrouwen dat het net als bij levy en demi waarbij ik ook pas na 2 mnd wist dat ik zwanger was dat het deze keer ook wel goed zal gaan....

@ Ninetje, banner wil ik pas doen als ik ff een weekje verder ben of dat ik de echo gehad heb, wil niks op me afroepen door nu direct al een banner te plaatsen... ;)

meiden bedankt in ieder geval voor de feli's dat blijft leuk he...

jullie ook heel veel succes... ;)

liefs smoekie

12. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Had je al gefeliciteerd maar hier ook nog een keer officieel: gefeliciteerd! Het is je gegund! Veel liefs Linda

13. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    GEFELICITEERD!

14. Hummel

Hummel Niet meer actief

Smoekie, geweldig nieuws zeg.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Een hele fijne tijd gewenst. :D :D

Liefs Hummel.

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    thanks,

we moeten dinsdag terug naar het UMC voor de uitslag van de onderzoeken en dan zouden we de verdere "behandeling" horen (iui) denk dat ik een vissie uit ga gooien (of het lukt is een 2e) of ik niet daar al een echo kan krijgen, want laatste keer dat we er waren kreeg ed ook direct een echo wie weet krijg ik haar wel zo ver dat ze dinsdag een echo doet... :)

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ohhh Smoekie, wat leuk voor je dit!
    Van harte [​IMG]
    Zou gaaf zijn, als je dinsdag al een echo kreeg!

17. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    he wat super! van harte gefelicteerd meid!

18. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Smoekie,

Ik lees het nu pas. Joepie je bent zwanger!

Echt geweldig nieuws. Dat geeft weer hoop.

Geniet er maar lekker van.

Groetjes Jessica

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjullie wel meiden,

het geeft idd voor vele weer hoop jessica je weet dat de uitslagen van ed zijn zaad ook aardig beroerd waren en dat de kans nihil was om op de normale manier zwanger te worden, nu weet ik natuurlijk niet hoe "nihil" de kans bij jullie was en of er bij jou partner ook antistoffen waren aangetroffen (waardoor ze dus niet boven komen)..

maar je ziet het ondanks dat de concentratie en motiliteit te laag was, afwijkend was te traag was en antistoffen had is er toch 1tje geweest die overal "schijt" aan had en zich een weg naar boven had weten te banen...

en of het laatste zaadonderzoek goed was horen we volgende week woensdag maar mocht die vooruit zijn gegaan denk ik toch (en kan me niet schelen wat andere daarvan vinden) dat het misschien toch te maken heeft gehad met dat hij nu al 4 mnd aan de zink-15 capsules zit waarvan er onderzoeken zijn gedaan dat het bij langdurig gebruik de vruchtbaarheid bij de man zou verbeteren...

hoe het ook zij je ziet als het ons kan gebeuren (op het moment dat je het het minst verwacht) kan het ook jou en andere overkomen... :)

20. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    WAUW meis, ik lees het nu pas, maar wat ontzettend gaaf zeg.
    Het geeft idd weer wat hoop voor ons allen die al langer bezig zijn en in de MMM zitten of bijna gaan.

geniet ervan he en ik duim voor je dat ze dinsdag meteen een echo doet...

Liefs,
    Daan

Deel Deze Pagina