Wij zijn nu een aantal maanden bezig voor een kindje. Zit nu rond m'n eisprong. Heel raar maar onze kat die normaal wel een knuffel komt halen, is nu al een paar dagen extreem knuffelig. Snuffelt me helemaal af, kopjes geven, zelf kleine bijtjes in m'n hand trui of broek. Hij is niet bij me weg te slaan. Dat heeft ie nooit eerder gedaan ook niet rond m'n ovulatie. Er is verder niks veranderd, doen gewoon hetzelfde als anders. Iemand zoiets meegemaakt met hun kat?
Niet rond mijn eisprong, wel toen ik zwanger was. Dat werd trouwens al snel minder, want mijn katten kijken nu (sinds dat ik 10w ben) niet meer naar mij om. Honden daarentegen komen altijd op me afrennen om te knuffelen en te snuffelen. Misschien geeft je kat dus wel een seintje dat het dit keer raak is. Kan he, hoeft niet! ik wil je geen valse hoop geven hoor!
Toen ik net zwanger was kwamen de katten ook meer naar me toe, at is helemaal omgeslagen tot aan de bevalling. Heb in die 9 maanden bijna geen kat op m'n schoot gehad. Na de bevalling waren ze weer volop aanwezig incl snuffelen en kroelen.