Weet het even niet meer..

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Beetjebang, Feb 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beetjebang

Feb 21, 2017
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Op aanraden van meiden in een ander topic maak ik hier even een eigen topic aan.
    Vanmorgen ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Was al 2 weken overtijd toen ik 2 testen deed, zeiden allebei niet zwanger. Gisteren deden m'n borsten zo'n pijn en toch nog een test gedaan. Heel vaag streepje te zien. Kon er niet van slapen en heb vanmorgen nog een test gedaan, en die zei dat ik zwanger ben.
    De omstandigheden zijn verre van ideaal (financiën en pas 2 maanden samen met vriend).
    Vanmiddag heb ik een afspraak met de dokter en ik ga de komende dagen goed nadenken wat ik nu precies moet doen..
    Op het andere topic zei iemand nav mijn test dat het eruit zag dat ik al 4 weken zwanger ben. Vorige week waren m'n testen negatief.
    13 januari was de laatste dag van m'n laatste menstruatie.

2. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik heb je testen ook gezien en je bent idd 4 weken zwanger.

Behalve naar de dokter gaan is het denk erg belangrijk dat je het met je vriend bespreekt.

Zijn er verder nog mensen waarmee je kan praten?

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

4 wkn zwanger betekent 2 wkn geleden bevruchting. Komt dat overeen met het moment waarop je onbeschermde seks hebt gehad?

Inderdaad verstandig om naar de HA te gaan! Succes.

4. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Als je 13 jan je laatste menstruatie had kan t wel kloppen dat je nu ongeveer 4 weken zwanger bent. Ben je wat wijzer geworden bij je huisarts? Sterkte!

5. Beetjebang

Feb 21, 2017
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden! Gisteren met m'n vriend over gepraat en hij wil liever niet dat ik het weg laat halen. Pfff vind het moeilijk hoor. 2 vriendinnen in vertrouwen genomen en zij zeggen dat het echt wel allemaal goed komt als ik het hou.. ik ben overigens 32 jaar.. zit op dit moment bij de dokter in de wachtkamer. Er, zal het jullie straks laten weten!

6. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
    Succes ermee Beetjebang!

7. Joisje

Joisje Lid

Dec 8, 2011
    15
    0