ik moet echt even van mij afschrijven word gek hier krijg net bericht dat mijn schoonzus is opgegeven en ze is nog maar 44 jaar vreselijk gewoon de tranen blijven maar lopen verleden jaar werd er alvleesklierkanker ontdekt en na een zware operatie en vele chemokuren kwam zij hier gelukkig bovenop 5 weken geleden de laatste controle bij de oncoloog was alles perfect en hoefde ze zelfs niet meer terug te komen voor een jaar 3 weken geleden wat rugklachten en werd ze doorgestuurd naar therapie want na de operatie had ze waarschijnlijk onbewust andere spieren gebruikt met heel veel medicijnen waaronder morfinepleisters werd de pijn niet minder dus verleden week toch maar door de scan en vanochtend het vreselijkste bericht wat je je maar bedenken kan het is een tumor van 2 bij 3 en niets maar dan ook helemaal niets meer aan te doen het kan heel snel gaan maar ook nog een half jaar duren ze is al 9 kilo afgevallen en als de hogere pijnstilling niet aanslaat dan word ze opgenomen ga er vanavond even naar toe maar wat moet ik zeggen weet het gewoon niet meiden bedankt voor het lezen en ik ben blij dat ik het ergens kwijt kan
Debby wat onzettend verschrikkelijk dat ze nu dan toch opgegeven is. Ik kan me nog herinneren dat je hierover eerder gepost hebt. Heel veel sterkte voor je familie de komende tijd.
Jeetje hoe kan dat nu zeg? Hoe konden ze een paar weken geleden zeggen dat alles goed is?? Wat een klap zeg, heel veel sterkte voor de hele familie! Dikke knuffel meid.
Ik zou ook niet weten wat ik moet zeggen.. heel veel sterkte hiermee.. ook voor de rest van de familie
@sjorsje klopt dat was verleden jaar en daarna ging het gewoon onwijs goed en dan nu dit ik blijf maar janken zeg' @caruli dat vroegen ze dus ook aan de oncoloog en hij zei dat ze dat niet in het bloed konden zien (heb dit al vaker gehoord bij wie ook alvleesklierkanker werd gesteld aan de hand van een scan en dat het bloed helemaal niets uitwees)' maar een klap is het wel andere meiden bedankt voor jullie steun weet gewoon niet waar ik het anders kwijt moet liefs debby
heel veel sterkte meis!! wat een rot nieuws.. en tja, wat zeg je dan als je langs gaat.. gewoon helemaal niks, want het feit dat je er voor haar bent en naast haar staat zegt genoeg!
Heel veel sterkte meid,dit gun je niemand! Je kunt gewoon tegen haat zeggen dat je niet zo goed weet wat je moet zeggen hoor....is niks raars.Wees er gewoon voor haar en bied je armen en schouder aan.Ik denk dat dat het belangrijkste is. Sterkte voor jullie allemaal!