Bahbah, word er helemaal naar van....wat een lijdensweg... Heel erg veel sterkte! Was je net nog bij haar? Gaat het met je gezondheid weer wat beter? Dikke knuffel en schrijf maar fijn van je af!
dank jullie wel lieve meiden doet me goed nou we zijn net even bij haar geweest om afscheid te nemen ze had een lijstje gemaakt wie ze allemaal nog wilde zien ik ben me kapot geschrokken zeg wat erg om te zien heb haar anderhalve week niet gezien omdat ik ziek was maar ben me echt kapot geschrokken haar ogen draaien weg ze drinkt kleine slokjes water en spuugt ze in een ander bakje weer uit omdat ze niet meer kan slikken ze vroeg aan me of ik beter was en ik zei ja en toen zei zij ik ben ziek heel erg ziek wat vreselijk gewoon we hebben nog even gepraat (nou gepraat ze praat bijna niet meer)en ze gaf ons een handkus en dat was het de huisarts denkt dat ze morgenochtend niet meer haalt ,gewoon raar je weet dat het komt maar toch krijg je die klap pfff mn schoonouders zijn hier en blijven hier want die zitten constant te huilen want ja ze zien hun zoon natuurlijk ook kapot gaan van verdriet ik neem een slaappil en ga proberen te slapen bedankt voor jullie lieve woorden doet me goed xxx debbby
Heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou en je gezin. Hoe is je zoontje er nu onder. Kan hij het nu iets beter verwerken? Groetjes Carina
Oh meissie, wat vreselijk moeilijk moet dit voor jullie allemaal zijn. Ik heb een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Wat moeilijk dat er gewoon niks meer is wat jullie zouden kunnen doen. Ik wil jou en de hele familie ontzettend veel kracht sturen. Heftig hoor... Weet niet goed wat meer te zeggen, ben er echt even stil van...
Kippenvel na je laatste berichtje. Ik hoop dat ze niet lang meer hoeft te lijden. Heel veel sterkte ook voor je familie.
wat een strijd zeg heel veel sterkte voor haar is het misschien beter hoeft ze niet meer te lijden maar jullie daar in tegen lijden onder het verlies van haar heel veel sterkte