dank jullie wel lieve meiden het is nog triester geworden (hoewel mijn man zn tante 81 is)maar gisterenavond kregen we een telefoontje dat zij om 19.00 uur is gestorven gewoon 2 sterfgevallen op 1 dag erg heftig kan ik zeggen mijn schoonzus word donderdagochtend begraven en woensdagavond condoleren en van de tante weten we het nog niet ga weer ff naar mn zwager (ze komen vandaag het bed en de postoel ophalen dus weer ff zwaar voor hem denk ik) groetjes debby
Wat een verdriet zeg! Gecondoleerd meid, met beide sterfgevallen. Jullie krijgen wel veel op je bordje zo. Sterkte!
nou dames het word een heftige week volgende week woensdagavond afscheid van mn schoonzus en donderdag begrafenis van mn schoonzus donderdagavond afscheid nemen van tante en vrijdag crematie van tante' en dan hoop ik dat we voorlopig even gespaard worden nu ff heeeeel hard de muziek aan(is een uitlaatklep voor me) liefs debby
Gecondoleerd met het verlies, van beide.. Wat heftig zeg, 2 mensen op 1 dag verliezen.. Heel veel sterkte volgende week.. Dat zal best zwaar gaan worden..
jeetje wat oneerlijk dit.... krijg er kippenvel van ( zelf een schoonzus van 43)... gecondoleert met dit zware verlies! heel veel sterkte!