dank jullie wel meiden voor de lieve woorden en net wat jullie zeggen ik bied mijn schouder aan en meer kan ik helaas niet doen toen Kylian* geboren werd waren hun er ook met hun schouders dus dit is het enige wat ik kan doen bedankt meiden
Heel veel sterkte! Weet helaas hoe je je enigzins kan voellen... Hier was het mijn s-moeder, heeft helaas niet lang geduurd, zij was 55 Geniet van de tijd die je nog als familie hebt en steun elkaar! Sterkte voor jou en de hele familie!
ach meid, ontzettend veel sterkte. Ook natuurlijk voor heel de familie. Wat je zeggen moet.... eigenlijk niets. Er gewoon zijn zegt vaak al genoeg. Laat haar maar weten dat er van haar gehouden wordt en dat ze niet alleen is. Meer is er niet te zeggen denk ik.
Wat erg,heel veel sterkte..en je hoeft niets te zeggen,er zijn is al veel waard..en anders geef je gewoon aan dat je niet weet wat te zeggen,maar dat je er voor hun bent.
Kippenvel.....wat is het leven toch wreed. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Heeft ze trouwens ook kinderen? Lijkt mij het allermoeilijkste wat je als mens moet doen dan, afscheid nemen van je kindjes.