@ninien mijn zwager heeft een dochter van 16 uit zijn eerste huwelijk maar samen hebben ze geen kinderen' wel het probleem dat zijn dochter een vorm van autisme heeft waardoor het heel moeilijk is om in te schatten hoe zij dit oppakt tot nu toe reageert ze nog heel rustig gelukkig maar we weten natuurlijk niet hoe het allemaal verder verloopt en hoe lang of kort het allemaal duurt
wat een rotsituatie zeg voor je zwager zijn vrouw zo ernstig ziek en dan ook maar kijken hoe zijn dochter erdoor komt nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal
@ninien ja echt vreselijk mijn man heeft er ook zoveel moeite mee die kan hier echt niet mee omgaan maar ja zal toch moeten hoop dat we dan een keer alle ellende gehad hebben maar eerst krijgen we dus nog vreselijke weken?of maanden? ik hou jullie op de hoogte liefs debby
Vreselijk zeg! Hopelijk hoeft je schoonzus niet lang te lijden. Heel erg veel sterkte voor nu en de aankomende tijd.
pfff heel veel sterkte voor jou en je familie. als ik niet weet wat ik in een bepaalde situatie moet zeggen, dan zeg ik dat ook letterlijk. Er izjn gewoon geen woorden voor zoiets afschuwelijks.