Ik hoop voor alle mensen die haar liefhebben, dat ze snel haar rust zal vinden. Zo vechten is zo zwaar en het is een strijd die niet te winnen is... (soms kan ik er zo kwaad over worden! Ik heb twee paarden en iedereen met een dier kan besluiten dat wanneer het echt niet meer gaat, als het genoeg is geweest, om het dier vredig te laten gaan. Verlossing uit het lijden wat niet meer beter zal worden....ik zou willen dat je iemand die je liefhebt ook nooit zo zou hoeven te zien lijden.....genoeg is genoeg en als er geen kans meer is op verbetering... Nouja, je snapt me hopelijk wel)
Ontzettend veel sterkte! Je hoeft niks te zeggen, er voor haar zin is al heel fijn voor haar, laat haar bepalen waar ze het over wil hebben
Meid...heel veel sterkte zeg...wat erg en oneerlijk... Maar in jouw handtekening staat ook iets waarvan ik kippevel krijg...♥
Heel veel sterkte! Het is heel zwaar als je je naasten zoveel pijn ziet lijden. Je hart breekt hoor. We hebben het met mijn moeder ook meegemaakt. Na zo'n keihard gevecht hoop je dat ze snel haar rust zal vinden. Sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Ik kan heel goed begrijpen dat jullie willen dat ze niet meer zo lang hoeft te vechten. Dat ze rust krijgt!
dank jullie wel lieve meiden krijg net een telefoontje dat haar hartslag al anderhalf uur overslaat en dat de huisarts onderweg is dus ff afwachten @meintje ja klopt helemaal wat je zegt' ze heeft nu wel een formulier dat ze niet meer gereanimeerd wil worden en dat is getekend voor de levensbeeindiging heeft ze drie onafhankleijke handtekeningen nodig en 1 arts moet nog tekenen maar is met vakantie met recht wat je zegt een hele vage regeling @la femme nikita klopt in mn handtekening onze lieve Kylian* is niet meer maar n schoonzus houd hem in de gaten heeft ze gezegd (maar jouw onderschrift is ook niet mis zeg maar leuk nu een tweeling veel liefde en gezondheid gewenst) dank jullie wel voor alle lieve woorden doet een mens goed groetjes debby
Wat vreselijk nieuws het is idd nogal dubbel.. Je wilt ze niet kwijt maarje hoopt ook dat het niet te lang meer duurt zodat ze niet meer hoeft af te zien.l. Heeeel veel sterkte xxx