dank jullie wel dames hier weer een stap achteruit ze gaat naar een hospice ze ziet zelf nu in dat het echt niet langer kan thuis wat ze wel graag had gewild maar helaas dus niet mogelijk zoals ze zelf zegt:ik ga mn laatste ritje maken pff zo heftig dit zeg ik ga lekker met die kleine meid naar bed(even bijtanken) dank jullie meiden voor de lieve woorden(doet me echt goed) xxx
Wat een verhaal... Heb je het ene nog niet achter de rug en dan komt het volgende al In de eerste 48 uur na een herseninfarct hersteld het lichaam het meest/snelst wat nog hersteld kan worden. Na die 48 uur kan het lichaam nog wel iets herstellen, maar niet veel. Dus na die eerste 48 uur is de 'echte' schade eigenlijk wel zichtbaar... Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslagen en denk aan jezelf, hoe moeilijk het ook is in deze moeilijke tijd
@sneeuwpop ja dat had ze nu al maar die mensen kwamen al 5x per dag en daar ze de medicijnen niet meer kan slikken zou dat nog meer worden en tevens kan ze de huisarts dag en nacht bellen en dat heeft ze dus een paar x in de nacht gedaan waardoor de dokter een gesprek met haar is aangegaan of het hospice niet beter is voor haar daar er daar altijd iemand is alleen moet ze even afwachten wanneer er plek is er zou morgen een vrouw heengaan maar die gaan ze nu proberen af te bellen daar mijn schoonzus slechter is (wat een vreselijke gedachte vnd ik dat zeg dat er mensen dan nog maar thuis moeten blijven omdat zij dan voorrang krijgt brr)
@debby ik heb je verhaal gelezen en heb tranen in mijn ogen ervan! Een Hospice is het "laatste" station zoals ze dat zeggen (bij mijn oma ook mee gemaakt) Ik wens voor jou en de hele familie heel veel liefde, sterkte en kracht toe. Geniet van de momenten die jullie nog samen hebben, maak veel fotos en probeer nog wat te lachen (ook voor schoonzus een fijn iets) Denk ook aan jezelf en je dochter en probeer ondanks dit alles te genieten van de kleine, simpele dingen! Heel veel sterkte Groetjes Dani
hier even een kleine update ze is net met spoed opgehaald door ambulance daar ze geen lucht meer krijgt ze heeft snel afscheid genomen van haar katten en haar huis(vreselijk om te zien) ze vroeg zelfs een spuitje ze krijgt nu zuurstof en een infuus met slaapmiddel en dan steeds een beetje meer anders zou ze morgen om 11 uur naar een hospice gaan (daar er geen plek was) maar helaas is dit niet meer nodig pff ik word langzaam aan gek de tante is gisteren om 13 uur van alles verwijderd maar ligt ook nog steeds te vechten heb van de week gezegd straks hebben we 2 begrafenissen op een dag en die slechte droom blijft maar spoken het zal toch niet bedankt weer voor het lezen (weet het ff niet meer en kom dan graag even van me aftypen)