Hoi hoi ben aan de pil (vanwege aankomende behandelingen en hele lange cyclussen) Mijn eerste strip was microgynon 50, maar had als bijwerking ELKE dag hoofdpijn.. niet te bestrijden met asprine.. dus andere pil gevraagd. Ik mocht marvelon gaan slikken. In de bijsluiter stond dat ik hem meteen moest slikken na mijn vorige laatste pil (nog duidelijk?) Heb gewacht tot de eerste dag van mijn menstruatie (dus pas dag 4 gaan slikken) Enfin marvelon geslikt. Stopweek gehad. Pas de 5de dag ''ongesteld'' was anders dan anders. Nu sinds gisteravond weer de pil geslikt alleeeeeeeen.... Nog steeds behoorlijke ongi krampen.. last van mijn liezen aan beide kanten. Een niet lekker gevoel. 'S avonds ''groepijn'' in mijn benen en last van mn rug. En heb geen dingen gedaan waarvan ik denk goh dat kan alles verklaren. Is dit normaal???
Hai Keltje, Ik gebruik ook de Marvelon pil en ik herken jouw klachten niet. Maar ik ben van de cerazette pil (ivm borstvoeding) overgestapt naar mijn oude pil Marvelon en die overgang veroorzaakte wel wat onrust in mijn cyclus. Dat was vrij snel weer weg ( 1 of 2 cycli). Dus misschien heeft het wel met de overstap te maken?
Jaa dat zal ook zeker wel meespelen. Al had ik het minder verwacht omdat ik van een redelijk zware pil ben overgestapt op een lichtere pil. Denk ook wel dat ik nu ook ineens meer op dingen let omdat we al ff bezig geweest zijn met zwanger worden. Alleen mijn liezen vertrouw ik niet zeg maar.. Vaak als ik daar last van heb is het niet goed.. Maarja even afwachten maar.. Was trouwens ook vannacht ineens wakker geworden van erge pijn schuin onder mn navel
De laatste keer dat ik last had van die klachten die jij omschrijft,....was ik zwanger Maar ik wil je daarmee niet onnodig hoop geven,..
Haha dat is ook mijn angst... dat ik mezelf nu hoop aanpraat terwijl er niks is.. Durf ook niet te testen.. Weet dus ook niet of de marvelon wel veilig was omdat ik hem niet meteen doorgeslikt heb.. Ach we zien wel, misschien toch morgen testje wagen Denk dat mn man niet goed word als hij hoort dak een test wil kopen haha