net weer getest 4 dagen voor nod

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mariska2005, Jul 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik zie wel een licht streepje

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie ook niets..
    Dit zijn echte indrogers want die had ik ook vandaag.

3. mariska2005

mariska2005 Actief lid

Jun 6, 2007
    250
    47
    28
    Female
    Bedankt dames voor jullie betichtjes. Indrogers zijn grijs en na afleestijd. Deze was weer binnen de afleestijd en licht roze van kleur.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ik zie het niet maar gezien je eerdere berichten zou de streep dan nu toch duidelijker moeten zijn? Of begrijp ik het nu niet goed?

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zie niks.
    Als je eerste test positief zou zijn zou hij een paar dagen later donkerder moeten worden omdat je HCG verhoogd zou moeten zijn.

Ik vraag me echt af waarom je zoveel testen doet voor je NOD. Mocht hij overduidelijk positief zijn kan je toch gewoon ongesteld worden rond je NOD. Er zijn nl heel veel zwangerschappen die zich niet voortzetten waardoor je denkt dat je "gewoon" ongesteld bent geworden maar dus eigenlijk een VMK hebt gehad. Naar mijn idee een erg grote belasting dit steeds te weten.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee sorry ik zie op alle testen niets. Ik snap ook niet waarom je veel test voor NOD?

7. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

Jun 23, 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Helaas, ik zie ook geen 2e streepje

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zie ook niks, sorry

9. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Zag op de een na laatste test wel een streep

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Eerder meende ik licht iets te zien maar op je laatste test zie ik echt niks. En als je al 4 dagen positief test dan hadden ze nu toch wel op moeten lopen ... Ik zou stoppen met testen en er vanuit gaan dat je ongesteld bent geweest. Kan de test gereageerd hebben op je eisprong trouwens? Dat je een eisprongbloeding hebt gehad? Succes!

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Sorry, ik zie op geen enkele test een streepje.
    De eerste test die je laat zien is van 6 dagen geleden.
    Als je echt zwanger was geweest had je inmiddels een duidelijk zichtbare test moeten hebben.
    Hou je niet vast aan vage kv streepjes, ik heb ze zo vaak gehad en was echt niet zwanger helaas.
    Het is raar maar kv geeft bij sommige vrouwen vaker een vaag tuurstreepje terwijl er echt geen zwangerschap is, heb het vaker voorbij zien komen hier.
    Succes in de volgende ronde.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie geen lichtroze streepje?

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb net je andere topics gelezen en begrijp het niet zo goed. Vanaf mei ben je steeds druk met testen voor je NOD. Je bent net bevallen en aan de pil omdat je niet zwanger wil worden. Denk dat je even langs de huisarts moet om je zorgen te bespreken.

Share This Page