Bedankt dames voor jullie betichtjes. Indrogers zijn grijs en na afleestijd. Deze was weer binnen de afleestijd en licht roze van kleur.
Ik zie het niet maar gezien je eerdere berichten zou de streep dan nu toch duidelijker moeten zijn? Of begrijp ik het nu niet goed?
Ik zie niks. Als je eerste test positief zou zijn zou hij een paar dagen later donkerder moeten worden omdat je HCG verhoogd zou moeten zijn. Ik vraag me echt af waarom je zoveel testen doet voor je NOD. Mocht hij overduidelijk positief zijn kan je toch gewoon ongesteld worden rond je NOD. Er zijn nl heel veel zwangerschappen die zich niet voortzetten waardoor je denkt dat je "gewoon" ongesteld bent geworden maar dus eigenlijk een VMK hebt gehad. Naar mijn idee een erg grote belasting dit steeds te weten.
Eerder meende ik licht iets te zien maar op je laatste test zie ik echt niks. En als je al 4 dagen positief test dan hadden ze nu toch wel op moeten lopen ... Ik zou stoppen met testen en er vanuit gaan dat je ongesteld bent geweest. Kan de test gereageerd hebben op je eisprong trouwens? Dat je een eisprongbloeding hebt gehad? Succes!
Sorry, ik zie op geen enkele test een streepje. De eerste test die je laat zien is van 6 dagen geleden. Als je echt zwanger was geweest had je inmiddels een duidelijk zichtbare test moeten hebben. Hou je niet vast aan vage kv streepjes, ik heb ze zo vaak gehad en was echt niet zwanger helaas. Het is raar maar kv geeft bij sommige vrouwen vaker een vaag tuurstreepje terwijl er echt geen zwangerschap is, heb het vaker voorbij zien komen hier. Succes in de volgende ronde.
Ik heb net je andere topics gelezen en begrijp het niet zo goed. Vanaf mei ben je steeds druk met testen voor je NOD. Je bent net bevallen en aan de pil omdat je niet zwanger wil worden. Denk dat je even langs de huisarts moet om je zorgen te bespreken.