Ja Spannend he!! ik denk niet dat ik het volhoud om pas over een paar dagen te testen (ben nogal ongeduldig) Denk dat ik morgen de andere probeer
Die van mij was op 12dpo wel veel duidelijker maar ach... ieder lichaam is anders en ook qua HCG aanmaak. Er zijn hier ook meiden die na nod pas positief kunnen testen en daarvoor alleen maar witte testen hadden en toch klopte de conceptiedatum
Volgens mij maakte ik bij dochter niet zo snel hcg aan, de dame van mvm heeft 2 testen moeten doen omdat de eerste zo vaag was. Ach ja we zullen zien misschien is het ook wel niks.
Ik denk heeeeeel vaag iets te zien. Spannend hoor meis, hopelijk morgen overmorgen een duidelijke 2e streep
Hier met 13 dpo smorgens een tuurtest en smiddags al een veel duidelijker test en de dag erna op NOD met 4+0 een digitale met "zwanger 1-2" gedaan. Iedereen maakt idd anders hcg aan en wie weet heb je een late innesteling gehad? Heb je nog getest vanochtend? En wie weet test je smiddags wel beter dan smorgens, had ik ook.
Heb je een foto babylove? Was het een kruidvattest? Deze hebben vaak langer nodig om te drogen tegenwoordig. Je zou vanmiddag nog eens kunnen testen, ik testte toen duidelijker dan smorgens.
Heb nu geen tijd meer om een foto te maken en plaatsen helaas. Ik ga zo naar de dierentuin dus vanmiddag testen gaat ook niet lukken hihi Morgen maar weer proberen als ik nog niet ongesteld ben.
Je kan er beter een dag tussen laten (ik weet het erg moeilijk met testdrang ) maar kv is zo veranderd dat je anders weinig tot geen verschil ziet.