Hallo, Ik heb de laatste tijd (het klinkt misschien raar) spierpijn in mijn billen! Ook ontzettende last in mijn onderrug. Ook met lopen voel ik een kramperige pijn bij mijn stuitje en billen. Ik ben nu ruim 14 weken zwanger, maar je zou dit soort verschijnselen (lijkt mij) pas aan het einde van de zwangerschap verwachten. Ik vraag mij af of dit bij anderen ook weleens voorkomt. Overmorgen moet ik naar de verloskundige en zal dit ook bij haar voorleggen. Wellicht kan iemand mij alvast vertellen of dit normaal is (of niet)
Komt wel vaker voor. Ik heb er zelf ook regelmatig last van s nachts. Lastig, maar geheel ongevaarlijk! Succes!
hai, Ik kreeg dat rond de 10 weken al....bij mij was het bekkenpijn....ik heb nu bekkentherapie en het is al stukken minder geworden......ik wil je niet bang maken ofzo want het kan ook gewoon overbelasting zijn maar hou het in de gaten en idd bespreek het met je vk ! sterkte !
dat had ik ook, zo erg zelfs dat ik twee weken geleden de doktersdienst heb gebeld. inmiddels heb ik mensendieck therapie. Zij legde me uit dat ongeveer rond de 14 weken al je gewrichten losser komen te zitten, doordat alle banden soepeler worden. Dit voel je vooral rond het Si gewricht (onderaan bij je stuitje) doordat het wat uit elkaar getrokken wordt door je wijder wordende bekkenbodem kan dit heel erg zeer doen. Bij mij was de heftige pijn na anderhalve dag weg. en inderdaad wat iemand anders al schreef als ik teveel heb gedaan op een dag of te weinig geslapen dan voel ik het weer. dus rustig aan doen! is niks ernstigs hoor, maar wel lastig. Een warme kruik en warm bad en een paracetamol halen de scherpte wel wat weg.
Bedankt voor jullie reactie's. Ben vandaag bij de Vlos geweest en zij heeft mij ook verwezen naar mensendieck. Ga morgen een afspraak maken.
o mooi he ! Ik hoop dat je snel resultaat zal hebben ! en dat je snel van de ergste pijn af bent ! sterkte !
Fijn dat je bent doorgestuurd! Ik heb er alleen last van als ik ze veel doe. Bijvoorbeeld bij de kerstboom zetten... heb er een paar dagen last van gehad en trok helemaal door naar m'n been.