Hier de eerste in ronde 2 en de 2de in ronde 15 pas. Het zegt helemaal niks dus maar ik heb ook wel een uitgerekende datum in december overgeslagen omwille van al heel veel verjaardagen en feestjes maar ook omdat het dan rond de sterfdatum van mijn broer zou zijn en dat zag ik niet zitten. Dus als ik jou was zou ik gewoon even wachten. Moest het dan toch langer duren wat ik je zeker niet toewens maar het kan dan zal je hoogstwaarschijnlijk volgend jaar niets meer overslaan hoor, dan besef je dat het minder uitmaakt en je gewoon asap zwanger wil zijn.
tja, mijn zusje was van de eerste uitgerekend eind januari maar die kwam al in november. Van nummer 2 was ze uitgerekend in november en die kwam een maandje eerder, in oktober. Kindjes laten zich niet leiden door een kalender!!
To, van mijn tweede was ik nog sneller zwanger. Nmr 1 was eerste maand raak, tweede kwam door de condooms heen.
Hier ook snel zwanger. Eerste keer: een keer ongesteld geworden en daarna zwanger. Helaas uitgelopen op een miskraam. In december 2012 curettage gehad. Tweede keer: na curettage, 2 feb 2013 ongesteld en 3 mrt positieve test. Dochter is nu 14 mnd. Derde keer: 7 september eerste keer ongesteld, 3 oktober positieve test. Ben vandaag 19 weken zwanger.
Hier ook het geluk drie keer in 1x raak. Ook een mk voor ons tweede kindje maar maand erna weer zwanger. Als jullie die maanden liever geen kindje willen krijgen is dat toch prima, gewoon die maanden even overslaan; )
1e kindje; gestopt met pil, 1x ongesteld, zwanger, helaas vm, 1x ongesteld en weer zwanger van mijn dochter. 2e kindje; gestopt met pil, 1x ongesteld, zwanger, helaas vm, 1x ongesteld en weer zwanger. Al bijna 17 weken nu. Beide keren precies hetzelfde verloop. Blijf het zelf bizar vinden....