Je bijvoorbeeld een keizersnede krijgt? Ik vraag me af of daar een verband ligt? Weet iemand dat? Mijn moeder heeft twee keer een niet vorderende ontsluiting gehad met als gevolg een keizersnede en ik vroeg me ineens af of ik daar dan ook wat meer kans op heb..
Hier compleet het tegenovergestelde.... Je kan net zo goed een zelfde soort bevalling hebben als één van je oma's bijvoorbeeld
Hehe ik hoop dat de bevalling net zo snel gaat als dat me moeder had. 2x binne 1,5 uur bevalle . Ik teken ervoor Maar even realistisch; ik denk niet dat het iets uitmaakt. Jou bevalling kan hetzelfde gaan maar ook heel anders.
Wetenschappelijk gezien is er geen enkel bewijs dat vrouwen vaak bevallen zoals hun moeders, wist mijn VK mij laatst te vertellen. Echter een van de andere VK's vindt van wel, haha.
Mijn zoontje lag in stuit en door niet vorderende bevalling een ks geworden, net als mijn oma bij mijn moeder had 53 jaar geleden. Dus miet als mn moeder maar als mijn oma.. Ik hoop dat dit zo blijft, want die is bij haar tweede wel normaal bevallen en dat hoop ik ook ooit nog te mogen ervaren
Mijn vk vroeg mij wel of mijn moeder een makkelijke bevalling had gehad want dan zou ik dat ook krijgen. Maar geloof er niet echt in dat dat erfelijk is. Daarbij had ik t ook niet makkelijk maar zij heeft t echt heel zwaar gehad
Ik vraag me dat ook af. Mijn moeder had op zich een prima bevalling, maar heeft bijvoorbeeld wel vooraf twee keer in het ziekenhuis gelegen ivm te hoge bloeddruk. Dat schijnt ook erfelijk te zijn?
Mijn moeder heeft bij beide dochters een Ks gekregen.. Een spoedkeizersnee.. En ik heb helaas ook een spoedks gehad ben benieuwd hoe mijn meisje straks ter wereld mag komen!
Mijn moeder heeft 3 makkelijke thuisbevallingen gehad. Mijn jongste zusje kreeg haar zoontje bij 28 weken zwangerschap in het ziekenhuis (natuurlijk bevallen). Haar tweede zoontje kwam rond 38 weken natuurlijk ter wereld in het ziekenhuis. Mijn andere zusje is van haar oudste zoon bevallen middels een geplande keizersnee. Kereltje lag in stuit. Van haar jongste zoontje is ze door middel van een spoedkeizersnee bevallen. Zoontje kon de draai niet maken naar buiten. Ik heb eigenlijk dezelfde soort bevallingen gehad als mijn andere zusje! Aiden lag ook in stuit en ik kreeg dus een geplande keizersnee. Bij Finley wilde de ontsluiting niet vorderen, dus ik kreeg een spoedkeizersnee. Verder hebben wij alledrie twee zoontjes gekregen.
Nee geloof ik niet in. Mijn moeder had totaal rupturen, ik heb nooit een hechting gehad. Mijn beste vriendin was ervan overtuigd dat ze een ks zou krijgen vanwege te smal bekken, net als haar moeder. Haar bevalling ging supersnel.
Zo fijn is dat niet altijd mijn tweede bevalling duurde veel korter maar was wel veeeeeeeeeeel pijnlijker!
Alle vrouwen uit mijn familie (zowel vader als moeders kant) plopten de baby's er zo uit. Behalve ik, ik kreeg bij de eerste een spoedkeizersnee en bij de tweede een geplande omdat ze in stuit lag (het grappige is dus dat mijn schoonmoeder in stuit is geboren )
Hier smalle bekken, net als mn moeder. Haar eerste en mijn eerste kwamen allebei met de vaccuumpomp. Haar tweede kind en meteen laatste ging goed net zoals mijn tweede makkelijk ter wereld kwam. Nr 3 en 4 bij mij waren keizersnedes ivm grotere babies.
Hier wel. Moeder, zus en ik smalle bekken waardoor baby niet indaalt en het dus keizersnedes geworden zijn.
Mijn moeder heeft vier 'makkelijke' bevallingen gehad. Ik zelf twee keer een spoedkeizersnede helaas. Had graag gewild dat het net zo was gegaan als bij mijn moeder, maar werd hetzelfde als mijn schoonmoeder haha