Hallo Dames, Ik ben gistermiddag even de stad in geweest. Ik moet morgen ook nog die kant op omdat we nog wat dingetjes nodig hebben. Maar heel veel mensen kijken er van op dat ik op dit termijn nog Door de stad ga lopen. Dan vragen ze ook krijg je dan geen pijn ? Heb af en toe wel wat steekjes en ben daarna wel echt moe als ik eenmaal thuis ben maar vindt niet dat ik overal voor thuis moet blijven. Wat vinden jullie ? Gaan jullie nog gewoon wel de stad in enso?
Met de eerste liep ik met 39 nog naar de stad toe ( ruim een half uur lopen , met dikke buik wat langer haha) Daarna nog in de stad neuzen en wel met de bus terug. Weet niet of ik het nu nog zal doen, ja alleen met partner erbij haha
Ik ga straks ook nog even de stad in. Waarom niet? Als je je goed voelt kan dat best. En als je weer thuis bent lekker met de beentjes omhoog!
Bij mijn zoon nog jet 39+2 in de stad gelopen terwijl het bloedheet was. Ik werd gek van het thuis zitten en met regelmatig een terrasje pakken was het goed te doen. Diezelfde nacht ben ik bevallen, dus misschien was het juist goed voor me. Als jij denkt dat het kan gewoon doen. (Tenzij je van de vk of gyn niet mag natuurlijk)
Als jij je prima voelt gewoon lekker doen. Je hoeft echt niet thuis op de bank af te wachten wanneer de baby komt. Zelf moet ik nu wel rustiger aan gaan doen, ben afgelopen week 2 dagen achter elkaar de stad in geweest en die dag erna had ik toch wel veel last.
Ik was dinsdag uitgerekend en heb gisteren nog boodschappen gedaan. Ik wil eigenlijk straks even een rondje over de markt doen Met 39 weken ben ik nog wezen shoppen, ik was daarna wel echt gesloopt. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt
ben mijn buuf toentertijd op haar uitgerekende datum tegen gekomen tijdens shoppen. zolang jij je goed voelt kan het gewoon lijkt me. heb zelf een dag voor mijn bevalling nog een flinke rit gemaakt van 1,5 heen en dat stukje ook weer terug. als jij je lekker voelt gewoon doen!
Ik zou het ook nog doen hoor, zo lang je jezelf goed voelt, waarom niet? Ik stop pas met werken op 37 weken, ben van plan om daarna (als de solde bezig is) nog te gaan shoppen, voor de baby en voor een paar borstvoedingsbh's...
Zolang je je prima voelt waarom niet. Met 38 weken ook nog aan het shoppen en savonds bevallen. (wel smorgens gestript) derde zwangerschap
K ben na mijn uitgerekende datum nog gaan shoppen in Duitsland. Diezelfde nacht begon wel de bevalling. 😁
Gewoon lekker gaan. Ik ben de stad nog ingeweest nadat mijn vliezen gebroken waren maar nog geen weeën had.
Fijn dat meerdere mensen het ook doen ik vindt ook gewoon super leuk om nu wat te neuzen nog tussen de baby kleertjes en toch stiekem nog wat te kopen
Ik ben ook bij al mn zwangerschappen tot het laatste moment in de weer geweest, naar stad, boodschappen doen enz. Zolang je je goed voelt moet dat gewoon kunnen toch
Ik ga zo ook nog de stad in, toch maar bedacht dat ik nog nieuw beddengoed wil hebben voor na de bevalling. En ga vanmiddag op de fiets naar de verloskundige. Ga echt niet de hele dag thuis zitten wachten totdat ik beval.
Waarom zou je niet de stad in kunnen gaan Hier met 40+5 ook nog gewoon de stad in geweest. Die avond zette het (eindelijk) door.