Net zoveel kraamvisite bij 2e kindje of minder?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Juni83, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hier wel even druk maar wel veel minder kaartjes.

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    hier niet veel visite gehad bij de eerste. hele familie van mans kant (oom en tantes) zijn niet geweest.
    van mijn familie woont iedereen ver weg. ik heb toen een keer gezegd van die dag ben ik bij de overgrootoma en toen stond de hele familie daar op de stoep. dus was ook kraamvisite maar toch wat anders. wel heel leuk.
    of ze kwamen als we een weekend bij mijn ouders waren.

ik hoop deze keer wel op wat meer bezoek eigenlijk ,want alleen de kraamweek had ik veel aanloop en daarna bijna niks, vond ik wel jammer.

veel vrienden van man kwamen bijvoorbeeld niet, stuurden ook geen kaartje alleen een sms. vond ik wel vreemd. maarja die zaten (en zitten) in een hele andere levensfase en denken daar niet aan.

3. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de eerste de eerste dagen best veel bezoek gehad en de weken daarna ook veel mensen die kwamen nog.

Bij de 2e kwam er bijna geen kip in de kraamweek, iedereen dacht "das veel te druk, wij komen later wel" Toen kwam er nog wel bezoek de weken erna maar wel minder als bij de eerste, mensen kwamen bijv. ook minder vaak. Bij de eerste kwamen tantes, opa's en oma's wel een paar keer per week, bij de 2e niet.

Bij de 3e.......... Ik zit nu nog te wachten op de zus van m'n man die op kraamvisite moet komen, schijnbaar niet meer zo belangrijk.

Kortom, mijn ervaring; bij elk kind loopt het terug!

4. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Absoluut minder!! Idd tijdens zwangerschap al veel minder belangstelling, maar nu de kleine man geboren is nog steeds. Terwijl ik na de geboorte van onze dochter echt gek werd van alle visite!

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Heeeek veel minder. En op dat soort momenten weet je wie je echte vrienden zijn. Een 'vriendin' zei 9 maanden geleden "ja ik kom langs als het rustiger is". Ze moet nu nog komen, maar heeft mij wel vorige maand uitgenodigd om op verjaardagsvisite te komen. Daar ben ik dan natuurlijk wel goed voor.

Dochter is 11 maanden

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik hoop in ieder geval wel op minder bezoek :) Laat deze keer expres ook niks op het geboortekaartje zetten over bezoek... Bij de eerste hadden we na 3 a 4 maanden nog steeds kraambezoek en iedere week dus wel 3 avonden vanaf de geboorte.. Was het zo zat, dat ik het 2,5 jaar later nog steeds zat ben haha... Degene die niet zijn geweest bij onze eerste zoon sturen we deze keer ook geen kaartje.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hier ook veeeeel minder :( echt stom!

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier even veel visite, aandacht en kado's als bij de 1e
    Maar misschien komt dit wel omdat ik zowel bij de 1e als 2e alleen kaarten heb gestuurd maar naaste familie en vrienden
    Die we nu ook wekelijks/maandelijks zien
    (Ongv 30/35 kaarten)

Deel Deze Pagina