Even een onsmakelijk berichtje,sorry 10 dagen terug ben ik bevallen van ons prachtige meisje. Stoelgang was eigenlijk gewoon goed. Eergisteren had ik een verstopping maar dat is gelukkig vanzelf opgelost zonder laxeermiddelen. Maar sinds gisteren en vandaag heb ik dus diarree. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit ook had bij mijn 2 oudste dochtertjes kort na de bevalling. Kan dit komen door het ontzwangeren en omdat alles weer op zijn plek gaat zitten in mijn buik? Darmen hebben natuurlijk behoorlijk in de verdrukking gezeten in de zwangerschap en de baarmoeder duwde natuurlijk ook alles naar een andere plaats. Maar nu 10 dagen later... Kun je dat diarree hebben? Voel mij verder niet ziek,heb geen koorts,niks! Echt alleen die darmen die flink van slag lijken te zijn. Nu heb ik een spastische darm dus die kan wellicht ook opspelen na alle veranderingen weer in mijn buik? Heeft iemand dit ook gehad een aantal dagen na de bevalling? Vind het behoorlijk vervelend want naar de wc gaan doet nu wat zeer door de diarree. Het is overigens niet dat ik leeg loop en moet blijven lopen. Maar een paar keer per dag is het wel. Mijn onderbuik is wel wat gevoelig maar dat herken ik dan ook weer wel van de andere keren na de bevalling. Iemand?
Ik had het vrijwel direct na de bevalling.. Erg vervelend! Bij mij kwam het denk ik door onregelmatig eten, dat merk ik altijd meteen. Kan dat het zijn? Dat je zo met je kleintje bezig bent, dat je vergeet zelf goed en regelmatig te eten?
hoi hoi, hier ook een spastische darm. De 1e 5 dagen na mijn zwangerschap had ik nog geen ontlasting. Dit kon ook hadden ze aangegeven en daarna heb ik inderdaad ook rare ontlasting gehad. Het was niet diarree in de zin van leeg lopen maar het was niet zoals het moest zijn. Dit zou er ook bij horen hebben ze mij verteld omdat alles in je buik weer op zijn plaats moet zakken. Dus volgens mij niks om je zorgen over te maken. Het is bij mij nu ook over!
Niet wat jij beschrijft maar wel darmen die behoorlijk rommelden...duurde denk ik een week of 2 Toen was het over Soort van dan want mijn darmen rommelen regelmatig, maar goed..