Hoi dames, Het leek mij leuk om in contact te komen met de zeeuwse dames hier op het forum. Ik woon in Goes ben 24 jr. en zwanger van ons 1e kindje. Kom je ook uit zeeland? Kom er gezellig bij kletsen.
Ja zeeland. Schouwenduiveland. Tweede kindje...(onderschrift) 33 jaar ....................................
Hey gezellig! Ja dat weet ik eigenlijk nog niet. Maar ik was vanavond naar zwangerschap's cursus geweest en dat viel me zo tegen. Vorige week was ik alleen en vandaag was de groep compleet 2 man! En de klik met de 2e cursus was er helemaal niet Dus ja vond het helemaal niets. Dus ik dacht misschien kan ik via het forum wel meer in contact komen met zwangere dames.
Hier ook een Zeeuw , kom uit Kapelle. Maar woon niet meer in Zeeland. Zwanger van ons tweede kindje. 33 jaar
Wat voor cursus volg je? Ik heb bij de 1e zwangerschapsyoga gedaan via praktijk two care. "Beviel" heel goed in de zin dat het gezellig was, er een stuk of 13 meiden waren en we best nuttige dingen oefenden en leerden. Wel op heel langzaam/laag pitje. Heel relaxed zeg maar. Nu doe ik geen cursus want vind een avond in de week weg al teveel weg
Hoi meiden, hier uit Vlissingen, 1e kindje 26 jaar.. Leuk een forum voor zeeland Ik ga per 25 juni beginnen met de yoga bij two care.. Ben erg benieuwd!! Groetjes
Ik doe een cursus zwanger fit. Die zich ook bezig houd met bekkenbodem, houding enz. Ik was gister echt op vond het zo niet leuk... kwam thuis en storte helemaal in bij de vraag van me man "was het leuk?" Dus hij stond ook erg verbaast te kijken van mijn reactie. Ik heb besloten om er mee te stoppen. Wilde eerst yoga doen bij tow care maar dit werd niet vergoed door me verzekeraar. Dus zo doende er niet meer voor gekozen. Ik ga proberen om het als nog om te zetten en mee te kunnen doen aan zwanger totaal schijt ook vergoed te worden en zou meer aanloop hebben. @danique hoe lang ben je zwanger?
Hier zit geloof ik geen zwangerschapscursus in mn verzekering, maar ik ben wel blij dat ik het de 1e keer wel gedaan heb, vond het wel leuk en leerzaam. Ben benieuwd of ik er nu bij de 2e bevalling nog profijt van heb!
Nou ik heb inmiddels contact gehad met een andere organisatie en daar kan ik maandag even mee lopen/kijken bij een les en eventueel gelijk mee doen de gehele cursus. Dus daar ben ik supper blij mee! Hopelijk is dit wel meer iets voor mij.
Hoi Dames, Ik ben nu 21 weken en 4 dagen zwanger van een jongen.. Maar zoveel dames komen volgens mij niet uit zeeland? In mijn directe omgeving ook niet echt dames die nu zwanger zijn of pas geweest.. Hoe is dat bij jullie? Groetjes
Nou hier in de straat is er in: april een jongen geboren juni verwachten we een meisje augustus verwachten we een meisje en ik dan in oktober Dus in mijn directe omgeving zijn er wel zwangere dames, maar ik ga er niet heel goed mee om. In mijn vrienden/kennissen kring is er niemand zwanger... Daarom dacht ik via dit forum op zoek te gaan naar zeeuwse zwangere dames. @danique dan zitten wij na genoeg gelijk met de zwangerschap! dat is leuk!
@ Kima Dat is idd leuk! ik zie het in je banner staan.. Dan heb je je 20 weken echo al gehad toch? Weet je het geslacht? Bij mij in de omgeving ben ik door een overval op mijn werk veel vriendinnen kwijt geraakt. erg ingrijpend voor mij en dat was te ingewikkeld voor hun om daar moeite in te steken Dus vond je berichtje erg leuk om met meer zeeuwse meiden die ook zwanger te zijn lekker te kletsen.. @ joshssa Leuk dat je er ook bij komt!
@danique, Ja 20 w echo was prima in orde! En we krijgen een jongen. Heb jij je echo ook al gehad? Een overval is indd erg ingrijpend en ieder zal dit op een andere manier verwerken.... jammer dat je daardoor vriendinnen bent krijgt geraakt. Wie weet kunnen we eens afspreken, je weet nooit wat er van komt @ joshssa, welkom heb je ook al goede echo's gehad? Hoe voel je je? beroerd?
@ kima Leuk ook een jongen! Ik zie dat jullie al een tijdje bezig waren en ook een miskraam hebben gehad. Heftig moet dat zijn.. Ja gezellig! Heb je al veel kleertjes geshopt?
Thnx! Ik heb al 2 super goede echo's gehad! Alles was prima in orde, ben bij de 12 weken echo wel 5 dagen naar voren gezet. Die echo's heb ik in vlissingen gehad en m'n 20 weken echo heb ik in goes gepland. Verder gaat het prima, niet veel misselijk geweest maar wel steeds eind vd middag heel moe. Hoe gaat het bij jullie en ook mooie echo's? wij gingen maandag bij de baby dump in roosendaal kijken en hebben daar gelijk een babykamer, wagen en box besteld hihi
@ jossha, Vooruit is altijd goed!! Vaak gaat dat moeie vanzelf met de weken beter! Bij mij waren de echo's ook allemaal heel goed! Heerlijk om te zien altijd.. Leuk ook bij de babydump in roosendaal geweest! Ik ben daar van de week geweest en ook alles besteld. Welke kamer en wagen heb je gekozen?