♥ Zwanger - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: ♥ DOCHTER ♥ - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon - Dochter - Verrassing - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 15 april 2013 In verwachting van een: ♥ ZOON ♥ - Jazz (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 juni 2013 In verwachting van een: Zoon - Dochter - Verrassing - Isabel Olivia (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 juni 2013 In verwachting van een: Zoon - Dochter - Verrassing ♥ Controle, Afspraken en Echo's 22 oktober - Wonderwensje ♥ 20 weken echo 23 oktober - Jazz ♥ Intake verloskundige 26 oktober - Wonderwensje ♥ Controle verloskundige 30 oktober - Bloemmm ♥ Controle verloskundige 1 november - Luffy90 ♥ 20 weken echo 6 november - Jazz ♥ Termijnecho 3 december - Bloemmm ♥ 20 weken echo ♥ Bevallen
Jeeeeeeeeeeeej!!!!!!! Oh wat heb je weer een mooie lijst! Gefeliciteerd (nogmaals) meis! Het was je zo enorm gegund. Fijn om jullie weer bij te kunnen houden
Dankjewel lieve meiden SUPER lief.. bij mij is het nog steeds niet echt aangekomen haha. Het is dat ik die test heb gedaan.. heb ook geen andere testjes gedaan, gewoon gelijk digitale omdat ik het toch wel voelde Was echt zo'n typisch zwanger gevoel, borsten van 100 kg per stuk haha, hele pijnlijke tepels, steekjes, krampjes.. en dus toch gewoon zwanger.. echt niet te geloven! Luffy, jouw afspraak voor de 20 weken echo was 1 of 2 november toch?! Dan zet ik het er gelijk op! En als de andere dames nog afspraken hebben dan pas ik het ook aan! Bloem, zal het even veranderen voor je
Met mij gaat het goed word, alleen een beetje ongeduldig wil ook wel weten wat ik krijg haha. Hoe gaat het met jou? Super leuk dat jullie een jongetje krijgen zeg Al jongens dingen geshopt??
Haha super, ben echt blij voor je!! Je bent gewoon zwanger!!! Ben trouwens benieuwd hoe ver je bent aangezien je ene ovu test al zo vroeg was. 1 november heb ik mijn echo!
Kan ik me helemaal voorstellen! Ben ook erg benieuwd naar het geslacht bij jou! Hier gaat alles ook goed, volop aan het genieten! Heb net een hele bestelling bij Happybee geplaatst haha @Isa; Geweldig meis! Wil ook wel even 2 streepjes op de kv van je zien Mijn afspraken staan in mijn handtekening!
Ik ook! Maar de test gaf 1-2 weken aan dus denk rond de 4 weken gewoon? Ik ben ook heeeel benieuwd naar het geslacht van jouw baby Luffy!! Zo spannend allemaal! Wat heb je gekocht ?! En hahah ik heb er gister nacht ?) eentje gedaan van kruidvat.. zal zo even een foto maken!
@Isa; 3 shirtjes &een broek van Noppies En een setje van Babyface Ja.. Dan zal je inderdaad gewoon rond de 4 weken zijn! Wij gaan zo naar mijn schoonouders, dus kom later weer even lezen. Fijne dag meiden!
Ohja dan zal het inderdaad wel 4 weken zijn, misschien late innesteling ofzo?? Ik weet niet precies hoe dat werkt haha Haha gister nacht
Super leuk Ik ben benieuwd!! Is wel heel anders dan voor meisjes shoppen denk ik, want dat heb je natuurlijk bij Mira al eens gehad! Nu een zoontje lijkt me zo leuk!! Een dochter en een zoon.. prachtig toch!! Hebben jullie het al tegen de opa's verteld dat het een jongen is? Veel plezier vanmiddag! Ohhh ik ben ook echt zoooo benieuwd Webshops genoeg in ieder geval haha.. en wat je trouwens zei over Primark; inderdaad super super super druk. Misschien toch maar eens kijken op de babyafdeling binnenkort... Ik denk het ook! Of m'n ei is toen niet gesprongen.. las daar ook nog wat over, dat het soms voorkomt en dat je lichaam het daarna nog een keer probeert. Maar goed.. zeker weten doe je het nooit denk ik En hahaha ja, opeens dacht ik; IK.MOET.TESTEN Slaap sowieso al zo slecht hele tijd wakker worden om elk klein ini mini geluidje.. dus gelijk even plassen
Hey meiden! Lieve, Lieve Isa! Ik wil je al het geluk van de wereld toe wensen! En ik hoop & duim voor je dat dit kindje bij je mag blijven! Het is je zo gegund lieve schat! View attachment 281887 Dikke kus! P.s. Dat wens ik jullie allemaal hoor schatten.
Hi lieverd Wat leuk dat je het topic ook gevonden hebt haha Waaaauw wat SUPER lief! DANKJEWEL voor je lieve berichtje !!! ♥ Echt heeeeel erg bedankt!! Ik hoop dat wanneer de tijd voor jullie rijp is jullie ook snel kunnen beginnen! X